می توانستیم گل های بیشتری به تراکتور بزنیم


می توانستیم گل های بیشتری به تراکتور بزنیم

تبریز- ایرنا- مربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه می خواستیم آرامش در تیم حاکم باشد، گفت: می توانستیم گل های بیشتری به تراکتور بزنیم.

به گزارش ایرنا، علیرضا مرزبان عصر جمعه در نشست خبری پس از بازی تیم های تراکتور و سپاهان افزود: با توجه شرایط کرونایی کشور تیم ها فشار روانی زیادی را متحمل می شوند و برای پیروزی و کسب نتیجه تلاش مضاعفی از خودشان به نمایش می گذارند.

مربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: امروز بازیکنان سپاهان با شرافت انسانی و از خودگذشتکی تمام بازی کردند و پیروز میدان شدند.

وی اضافه کرد: با شناختی که از تیم میزبان داریم، مطمئن هستم تیم تراکتور در طول بازی خوب بازی کرد و موقعیت های زیادی را خلق کرد که با انالیز قبلی، اجازه عرض اندام به این تیم را ندادیم، ولی تیم تراکتور با تجربه کادر فنی خود می تواند در بازی های آتی به جایگاه واقعی خود دست یابد.

مرزبان در پاسخ به این سوال که استفاده از سه مهاجم در خط حمله بدلیل سه دفاعی بودن تیم تراکتور بود، اذعان کرد: با آنالیز قبل بازی تیم تراکتور این امتیاز را هم به دست آوردیم که خط دفاعی تراکتور تن به پاس های ریسکی می دهند که در بیشتر صحنه ها به نفع مهاجمان ما تمام شد و در پیروزی ما نقش به سزایی داشت.

منصوریان: سپاهان بهتر از ما عمل کرد

سرمربی تیم تراکتور نیز با بیان اینکه تیم سپاهان بعد از گل بازی برای حفظ امتیاز بدست آمده عقب نشسته بود، گفت: آنها بهتر از ما عمل کردند.

علیرضا منصوریان ضمن تبریک به تیم سپاهان بابت بردشان افزود: تیم حریف به خواسته خود و کسب سه امتیاز شیرین دست یافت، ولی ۱۵ دقیقه اول بازی مالکیت توپ و میدان در اختیار ما بود، اما آنها بعد از دریافت گل در نیمه اول نسبت به ما برتری داشتند.

سرمربی سرخ پوشان تبریز خاطرنشان کرد: ما برنامه داشتیم تا با ضربات ایستگاهی و کاشته خودمان به هدف برسیم که نتوانستیم از موقعیت هایی که خلق کردیم، استفاده کنیم.

وی اذعان کرد: با شروع نیمه دوم با تغییر در سیستم بازی مالکیت میدان با ما بود و حتی تک موقعیت هایی توسط سعید مهری و میلاد فخرالدینی بوجود آمد که با عقب کشی سپاهان برای حفظ تک گل خود موفق به گلزنی و تساوی بازی نشدیم.

منصوریان با اعلام اینکه اول از خودم و بعد اعضای تیم راضی نیستم که نتوانستیم امروز به هدف مان دست بیابیم، اظهار کرد: در یک صحنه نسبت به زاویه ای که من داشتم، فکر می کنم توپ به دست بازیکنان سپاهان برخورد و داور در این مورد نظری نداشت و دستور ادامه بازی را داد.

وی گفت: تنها راه ما زحمت و تلاش بسیار است تا از این موقعیت خارج شویم.

تیم سپاهان با پیروزی یک بر صفر مقابل تراکتور ۶ امتیازی شده و به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال صعود کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته