امام جمعه همدان بر تلاش مضاعف برای رفع مشکلات اقتصادی تاکید کرد


امام جمعه همدان بر تلاش مضاعف برای رفع مشکلات اقتصادی تاکید کرد

همدان _ ایرنا _ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان بسیاری از مشکلات اقتصادی موجود را حاصل ضعف انگیزه‌ و اراده دانست و تاکید کرد که با همت و پیگیری مضاعف به طور یقین می‌توان بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «حبیب الله شعبانی موثقی» در خطبه های مکتوب نماز جمعه این هفته همدان با تأکید براینکه قطعا همت و پیگیری می‌تواند بسیاری از گره‌های اقتصادی را باز کند، افزود: بنا به توصیه‌های مقام معظم رهبری، مسئولان در مورد کنترل گرانی‌های بی منطق، بیشتر توجه کنند و در حل معضلات اقتصادی راهکارهای عملیاتی را جدی بگیرند.

وی با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی(ره)٬ بسیج را حرکتی اجتماعی و قاعده‌مند معرفی کرد و اظهار داشت: بسیج نهادی معرفت محور و ولایتمدار است که باید هویت و کارآمدی آن حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با قدردانی از تلاش‌های وزارت بهداشت و درمان در کنترل و مهار بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در راستای بررسی طرح‌های پیشنهادی در زمینه درمان این بیماری اعلام آمادگی کرده و مرکز تحقیقات گیاهان دارویی نیز به طور اختصاصی آماده همکاری در این زمینه است که این اقدامات شایسته می‌تواند زمینه بهره‌مندی علمی از طب سنتی را در جهت درمان هرچه بهتر بیماران فراهم آورد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونایی، از مردم، اصناف و کسبه استان همدان برای همراهی در اجرای محدودیت ها و رعایت مطلوب پروتکل‌های بهداشتی قدردانی کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا