سارق مسلح در عملیات پلیس کرمان دستگیر شد


سارق مسلح در عملیات پلیس کرمان دستگیر شد

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری سارق مسلح ساعاتی پس از وقوع سرقت خودرو در عملیات ماموران کلانتری 13 این شهر خبر داد.

به گزارش ایرنا، سردار عبدالرضا ناظری روز جمعه در تشریح این خبر به رسانه ها افزود: ساعت ۲ نیمه شب گذشته در پی وقوع سرقت مسلحانه یک دستگاه تاکسی پراید در یکی از معابر کرمان و اعلام آن به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در برررسی های اولیه مشخص شد سارق با دربست کرایه کردن تاکسی پراید از پایانه مسافربری کرمان و پس از طی مسافتی، در یکی از معابر با تهدید راننده با سلاح جنگی وی را از خودرو پیاده و اقدام به سرقت خودرو کرده است.

وی بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۳ کرمان ضمن انجام گشت زنی هدفمند و کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر کرمان، ساعاتی بعد خودرو سرقتی را مشاهده و دستور توقف آن را صادر کردند.

این مقام پلیس ادامه داد: سارق مسلح به محض مشاهده پلیس اقدام به فرار کرد اما پلیس با هوشیاری و استفاده از قانون بکارگیری سلاح با شلیک دقیق چهار گلوله به لاستیک خودرو، آن را متوقف و سارق مسلح را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در بازرسی از سارق، ۲ قبضه سلاح، ۳۳ عدد فشنگ جنگی، یک عدد شوکر برقی و ۲ عدد افشانه فلفل کشف شد.

سردار ناظری در پایان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضایی، از تلاش و زحمات ماموران پلیس عمل کننده در این ماموریت قدردانی کرد و یادآور شد: پلیس با هرگونه اقدام مجرمانه برابر قانون برخورد خواهد کرد و در این زمینه هیچ گونه اغماضی وجود نخوهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403