379 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان سمنان بستری هستند


379 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان سمنان بستری هستند

سمنان- ایرنا- 379 نفر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا اکنون در بیمارستان‌های استان سمنان بستری هستند.

به گزارش ایرنا، کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان عصر جمعه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام کرد: ۱۶۹ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر جمعه شناسایی شد و مجموع آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در این استان از ابتدا تا به امروز به ۱۷ هزار و ۹۴۹نفر رسید.
بنا بر این گزارش، ویروس کرونا با احتساب ۹ فوتی در ۲۴ ساعت اخیر تا ظهر جمعه، از زمان شیوع تا کنون منجربه فوت ۷۴۶ بیمار در استان سمنان شد.
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز گفت: با فوت ۴۰۶ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۴۷ هزار و ۹۵ نفر رسید.
به گزارش خبرنگار ایرنا، سیما سادات لاری با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (هفتم آذر ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۴ هزار و ۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و دو هزار و ۲۴۵ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۹۲۲ هزار و ۳۹۷ نفر رسید.
محدودیت های جدید کرونایی از شنبه اول آذر در ۴۴۸ شهر شامل ۱۶۰ شهر با وضعیت قرمز، ۲۰۸ شهر با وضعیت نارنجی و ۸۰ شهر با وضعیت زرد به مدت دو هفته در حال اجرا است.
بر اساس این محدودیت ها مشاغل غیر ضروری در شهرهای قرمز و نارنجی تعطیل می شوند، ادارات دولتی با حداکثر یک سوم کارکنان فعالیت می کنند، تردد بین شهری با خودروهای پلاک غیر بومی ممنوع است و هر گونه تردد با خودرو از ساعت ۲۱ تا چهار صبح در شهرهای قرمز ممنوع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس