کارگاه مواد نفتی در جنوب تهران طعمه آتش شد


کارگاه مواد نفتی در جنوب تهران طعمه آتش شد

تهران_ ایرنا_ یک کارگاه مواد نفتی و پارافین در جنوب تهران دچار آتش سوزی شد که در این حادثه یک کارگر دچار مصدومیت گردید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز جمعه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: حوالی ساعت ۹ امروز حادثه آتش سوزی یک کارگاه تولید مواد نفتی به ویژه روغن و پارافین در جاده ورامین، محله قلعه نو، شهرک عشق آباد به سامانه ۱۲۵ اعلام و بلافاصله ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای حامل کف به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: با حضور آتش نشانان مشاهده شد کارگاهی به وسعت حدود ۲ هزار متر مربع چند مخزن ایستاده با ظرفیت‌های مختلف وجود داشت که در آن مواد نفتی نگهداری می‌شد.

به گفته وی؛ یکی از این مخازن به ظرفیت ۳ هزار و ۵۰۰ لیتر که مواد نفتی و قابل اشتعال در آن وجود داشت بدلایل نامشخص به یکباره دچار آتش سوزی شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران ادامه داد: آتش نشانان به سرعت عملیات خود را آغاز کرده و خوشبختانه با توجه به اینکه فضای کارخانه یک فضای باز بود دسترسی به مخازن و منبع اصلی آتش راحت بود.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با مقداری آب و کف توانستند آتش را به کنترل خود در آورند که در این حادثه کارگری که در این کارگاه نیز حضور داشت از ناحیه سر و صورت دچار سوختگی شده بود که به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

به گفته ملکی؛ یک دستگاه خودرو نیسان که در نزدیکی این مخازن پارک شده بود و درحالی که آتش به بدنه آن سرایت کرده بود توسط آتش نشانان به سرعت خاموش شد.

وی یادآور شد: پس از تخلیه دود و لکه گیری آتش نشانان به این عملیات پایان دادند و علت دقیق این حادثه در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟