بسیج می‌تواند پیونددهنده مردم و نهادها برای مبارزه با کرونا باشد


بسیج می‌تواند پیونددهنده مردم و نهادها برای مبارزه با کرونا باشد

قزوین - ایرنا - دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت : بسیج می‌تواند پیونددهنده همه اقشار مردم و نهادها برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا باشد.

به گزارش روز جمعه ایرنا ، دکتر فاطمه محمدبیگی در دیدار با فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ضمن تبریک هفته بسیج بر ضرورت گسترش چتر فرهنگ بسیجی در جامعه تاکید کرد.

وی افزود: امروز جهان و کشورمان درگیر ویروس کرونا است که برای مقابله با آن باید همه مسوولان و مردم پای کار باشند و چتر پراقتدار بسیج می‌تواند پیونددهنده همه اقشار مردم و نهادها برای مبارزه با این ویروس باشد.

به گفته نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تاریخ ثابت کرده که بسیج همواره کشور را در برهه‌های سخت از تنگناهای موجود نجات داده است.

محمدبیگی افزود: در طرح ضد کرونایی شهید قاسم سلیمانی که مورد توافق سازمان بسیج و وزارت بهداشت است، شاهد ساماندهی نیروهای تخصصی و مردمی برای مقابله با ویروس کرونا هستیم ، دولت و وزارت بهداشت باید زمینه حمایت جدی از این طرح را ایجاد کنند.

در این دیدار سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین نیز بر آمادگی همه‌جانبه سپاه و بسیج برای مأموریت‌های در راستای انقلاب اسلامی و خدمت‌رسانی به مردم تاکید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر مرد جذابی که با پولدار ترین خانم مدل اینستاگرام ازدواج کرد! + عکس ها و بیوگرافی