بسیج می‌تواند پیونددهنده مردم و نهادها برای مبارزه با کرونا باشد


بسیج می‌تواند پیونددهنده مردم و نهادها برای مبارزه با کرونا باشد

قزوین - ایرنا - دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت : بسیج می‌تواند پیونددهنده همه اقشار مردم و نهادها برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا باشد.

به گزارش روز جمعه ایرنا ، دکتر فاطمه محمدبیگی در دیدار با فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ضمن تبریک هفته بسیج بر ضرورت گسترش چتر فرهنگ بسیجی در جامعه تاکید کرد.

وی افزود: امروز جهان و کشورمان درگیر ویروس کرونا است که برای مقابله با آن باید همه مسوولان و مردم پای کار باشند و چتر پراقتدار بسیج می‌تواند پیونددهنده همه اقشار مردم و نهادها برای مبارزه با این ویروس باشد.

به گفته نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تاریخ ثابت کرده که بسیج همواره کشور را در برهه‌های سخت از تنگناهای موجود نجات داده است.

محمدبیگی افزود: در طرح ضد کرونایی شهید قاسم سلیمانی که مورد توافق سازمان بسیج و وزارت بهداشت است، شاهد ساماندهی نیروهای تخصصی و مردمی برای مقابله با ویروس کرونا هستیم ، دولت و وزارت بهداشت باید زمینه حمایت جدی از این طرح را ایجاد کنند.

در این دیدار سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین نیز بر آمادگی همه‌جانبه سپاه و بسیج برای مأموریت‌های در راستای انقلاب اسلامی و خدمت‌رسانی به مردم تاکید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند