گلایه تند پیشکسوت محبوب پرسپولیس از بازیکنان جدید سرخپوشان : در حد نام این تیم نبودید


گلایه تند پیشکسوت محبوب پرسپولیس از بازیکنان جدید سرخپوشان : در حد نام این تیم نبودید

سهارب انتظاری پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان با نفت مسجد سلیمان ‌گفت : می‌خواهم یک بار از بازیکنان پرسپولیس به ویژه نفرات جدید این تیم گلایه کنم. آنها باید قدر پیراهن پرسپولیس را بدانند اما مقابل نفت مسجد سلیمان در حد نام بزرگ این باشگاه بازی نکردند. نوشته گلایه تند پیشکسوت محبوب پرسپولیس از بازیکنان جدید سرخپوشان : در حد نام این تیم...

گلایه تند پیشکسوت محبوب پرسپولیس از بازیکنان جدید سرخپوشان : در حد نام این تیم نبودید

سهراب انتظاری : بازیکنان جدید پرسپولیس باید در حد نام بزرگ این باشگاه بازی کنند
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۵
گلایه تند پیشکسوت محبوب پرسپولیس از بازیکنان جدید سرخپوشان : در حد نام این تیم نبودید

سهارب انتظاری پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان با نفت مسجد سلیمان ‌گفت : می‌خواهم یک بار از بازیکنان پرسپولیس به ویژه نفرات جدید این تیم گلایه کنم. آنها باید قدر پیراهن پرسپولیس را بدانند اما مقابل نفت مسجد سلیمان در حد نام بزرگ این باشگاه بازی نکردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سهراب انتظاری، پیشکسوت پرسپولیس درباره تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت:

ابتدا باید بگویم برادرزاده خود من یعنی نیما انتظاری بازیکن تیم نفت است. می‌خواهم یک بار از بازیکنان پرسپولیس به ویژه نفرات جدید این تیم گلایه کنم. آنها باید قدر پیراهن پرسپولیس را بدانند اما مقابل نفت مسجد سلیمان در حد نام بزرگ این باشگاه بازی نکردند.

وی افزود:

پرسپولیس ۲۵ روز دیگر فینال لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو دارد، اگر بخواهیم با این روال پیش برویم اتفاق بدی برای این تیم می‌افتد. بازیکنان باید به خودشان بیایند و بیشتر زحمت بکشند. آنها مقابل نفت مسجدسلیمان در حد نام پرسپولیس نبودند. خیلی بازی معمولی را دیدیم که در سطح دیدارهای دوستانه برگزار شد.

مهاجم اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد:

این مسابقه به هیچ وجه بار فنی نداشت، حتی فکر می‌کنم تیم حریف بهتر از پرسپولیس بازی کرد. در ۹۰ دقیقه فقط دو سه موقعیت داشتیم که آنها هم به گل تبدیل نشد. در مجموع پرسپولیس مقابل نفت نمره خوبی نگرفت و امیدوارم با تدابیر کادر فنی بازیکنان این تیم به ویژه نفرات جدید به خودشان بیایند و بدانند پیراهن تیم بزرگی را بر تن کردند. آنها نباید در باد فینالیست شدن در لیگ قهرمانان آسیا بخوابند و باید برای موفقیت در لیگ برتر بیشتر تلاش کرده و بازی‌های بهتری انجام بدهند.

انتظاری در باره آمار ضعیف مهاجمان پرسپولیس در گلزنی توضیح داد:

به هر حال به ثمر رساندن فقط یک گل از روی نقطه پنالتی در سه دیدار به هیچ وجه برای کل تیم پرسپولیس آمار خوبی نیست. البته مقابل نفت مسجدسلیمان بار فنی کل تیم پایین بود و فقط مهاجمان عملکرد ضعیفی نداشتند. پرسپولیس خیلی وقت بود این چنین بازی نمی‌کرد. حدود یک ماه قبل کل آسیا از تماشای دیدارهای این به وجد آمده بودند زیرا در آن مسابقات این تیم بارها روی دروازه حریفانش موقعیت ایجاد می‌کرد.

وی ادامه داد:

هرچند غیبت عیسی آل کثیر در بازی‌های پرسپولیس احساس می‌شود، اما وی تنها یک بازیکن است و دلیلی ندارد اکنون که عیسی را در اختیار نداریم، ضعیف بازی کنیم. پرسپولیس ۹۰ دقیقه بازی کرد اما به جز یک صحنه فرصت خاصی برای مهدی عبدی ایجاد نشد. یک پنالتی هم از دست داد و دقیقه ۹۰ علی شجاعی از دو قدمی دروازه توپ را به بدن دروازه بان حریف زد در حالی که این توپ‌ها باید تبدیل به گل شود.

مهاجم اسبق پرسپولیس عنوان کرد:

اگر در این بازی‌های کم موقعیت همین تک فرصت‌ها هم گل شود، شرایط به کلی تغییر می‌کند و روحیه و اعتماد به نفس بازیکنان بالا می‌رود. اکنون تیم به طور کلی از دوران بدنسازی خارج نشده و شاید دلیل کم‌فرصت ایجاد کردن‌ها همین موضوع باشد، اما وقتی موقعیتی هم به دست می‌آوریم باید آنها را تبدیل به گل کنیم نه این که به راحتی ۲ امتیاز را از دست بدهیم.

سهراب انتظاری در باره این که به نظر می‌رسد کادر فنی پرسپولیس برای بررسی‌های تاکتیک‌های مختلف در فینال لیگ قهرمانان آسیا وحید امیری و احسان پهلوان را از ابتدا به زمین نفرستادند، توضیح داد:

برای بازی کردن بدون امیری و پهلوان همچنان فرصت وجود دارد و زود بود که بخواهیم در دیدار با نفت مسجد سلیمان آنها را از ابتدا به زمین نفرستند.

این کارشناس تصریح کرد:

هر چند این دو بازیکن در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارند اما باید در یک دیدار خارج از خانه از ظرفیت شان استفاده می‌شد تا شاید پرسپولیس ۳ امتیاز کامل دیدار با نفت را کسب کند. پرسپولیس از همین ابتدای فصل باید امتیازهای کامل را جمع کند زیرا در ادامه با عقب افتادن از سایر حریفان دچار چالش می‌شود.

وی درباره راهکار رفع ضعف گلزنی تیم پرسپولیس عنوان کرد:

با توجه به این که تمام بازیکنان پرسپولیس در سطح خودشان بازی نکردند، باید دلیل این موضوع به شکل ویژه بررسی شود و اگر بخواهیم تنها به عملکرد مهاجمان اشاره کنیم درست نیست. شاید خستگی و شاداب نبودن بدن‌ها دلیل ضعیف بازی کردن تیم مقابل نفت مسجدسلیمان باشد.

سهراب انتظاری در پایان افزود:

شنیدم تیم پرسپولیس روز بازی با نفت به مسجدسلیمان رسیده و دلیل اصلی این موضوع را مطلع نیستم اما این ها دلیل نمی شود. در نیمه اول واقعا عملکرد بدی از پرسپولیس دیدیم و به نوعی اگر نگوییم نفت سرتر از این تیم بازی کرد، باید گفت شاهد دیدار متعادلی بودیم. در حالی که پرسپولیس در مقابل تیم هایی مانند نفت مسجدسلیمان باید بالای ۱۰ موقعیت ایجاد کند نه این که با شانس و اقبال یکی دو فرصت به دست بیاورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان