168 خودروی گرفتار برف جاده‌های کردستان رهاسازی شدند


168 خودروی گرفتار برف جاده‌های کردستان رهاسازی شدند

سنندج - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: با کمک امدادگران مستقر در پایگاه‌های امداد و نجات این جمعیت، 168 خودروی گرفتار در برف محورهای مواصلاتی استان شب گذشته رهاسازی شدند.

به گزارش ایرنا، پیام جلالی روز جمعه با بیان اینکه هشت خودروی کمک دار و آمبولانس این جمعیت شب گذشته امدادرسانی کردند، افزود: ۱۶۸ دستگاه خودرو سبک، سنگین و اتوبوس که گرفتار برف و کولاک بودند، رها شدند.

وی از امدادرسانی به ۷۲۲ نفر در شامگاه گذشته نیز خبر داد و اضافه کرد: ۶ نفر گرفتار در برف نیز در پایگاه های امداد و نجات جاده‌ای استان اسکان داده شدند ضمن اینکه توزیع بیسکویت، آب معدنی، خرما و پتو نیز از جمله اقدامات این جمعیت در خدمت رسانی به در راه‌ماندگان بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به عملیات امدادرسانی در حوادث جوی طی شب گذشته، اظهار داشت: تمام محورهای مواصلاتی شهرستان سقز تحت تاثیر بارش برف قرار گرفته و کار امدادرسانی در این مسیرها همچنان ادامه دارد.

جلالی تاکید کرد: مردم در صورت بروز هرگونه حادثه ای می توانند با شماره ملی ۱۱۲ تماس گرفته و در کمترین زمان ممکن از خدمات جمعیت هلال احمر بهره مند شوند.

جمعیت هلال احمر کردستان دارای ۱۳ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای است و در حوزه امداد و نجات ۱۷۹ تیم عملیاتی و ۸۷۳ نفر نیرو در تیم‌های تخصصی سازماندهی شده دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا