عبداللهی، مربی آلومینیوم اراک: از لحاظ فنی عقب هستیم و زمانی برای کار فنی نداریم


عبداللهی، مربی آلومینیوم اراک: از لحاظ فنی عقب هستیم و زمانی برای کار فنی نداریم

مربی آلومینیوم اراک اعتقاد دارد ساختار مدیریتی این باشگاه هم مانند اعضای تیم، نیاز به گذشت زمان دارند تا به...

حمیدرضا عبداللهی، مربی باشگاه آلومینیوم اراک در مورد آخرین وضعیت تیمش گفتگویی انجام داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، عبداللهی در ابتدا درباره تساوی تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل مس رفسنجان اظهار داشت:

هر دو تیم شناخت خوبی از یکدیگر داشتند و در شروع مسابقه هم به بازی مسلط بودیم. مس را به خوبی در زمین خودش نگه داشته بودیم، اما شرایط بازی در ادامه متعادل شد. زمین هم لغزنده بود و مصدومیت هم داشتیم. محمد ایران‌پوریان نیز در دقیقه 27 مصدوم شد و شرایطش به زودی مشخص خواهد شد. دو تیم موقعیت‌هایی داشتند و بازی به اندازه کافی پُربرخورد بود، اما گل نداشت.

وی درباره قضاوت یاسر همرنگ در این مسابقه تصریح کرد:

همرنگ داوری باتجربه و خوب است و قضاوت او مشکلی نداشت.

مربی آلومینیوم اراک درباره اسکان اعضای این تیم و مس رفسنجان در یک هتل و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانند اسکان یک نفر در هر اتاق خاطرنشان کرد:

شهر اراک دو هتل بسیار خوب دارد و ما در هتل امیرکبیر ساکن بودیم، اما با توجه به اینکه محمد ربیعی (سرمربی مس رفسنجان) پیش‌تر در اراک کار کرده بود، تشخیص داد که اعضای تیم مس در همین هتل ساکن شوند. رستوران و ورودی تیم‌ها متفاوت بود و فقط در رختکن یکدیگر را دیدیم. در ایران هیچ تیمی چنین شرایطی (اسکان یک نفر در یک اتاق) را ندارد.

عبداللهی با بیان اینکه آلومینیوم اراک برای جبران خلاءهای فنی خود به زمان نیاز دارد، گفت:

از لحاظ حرفه‌ای و فنی، این دومین مسابقه ما بود. در دیدار قبلی مقابل سپاهان با یک گل شکست خوردیم که همه با این تیم آشنا هستند. روند ما رو به جلوست و بهتر از بازی قبل بودیم. تیم ما خیلی کار دارد و از لحاظ فنی خیلی عقب هستیم. بازی‌ها هر چهار روز یک بار برگزار می‌شوند و زمانی برای کار فنی نداریم. فقط مشغول ریکاوری هستیم و برای دیدار روز دوشنبه با فولاد باید به اهواز برویم. روند ما رو به رشد است و قطعاً تیم بهتری خواهیم شد.

وی درباره تقابل شاگردان رسول خطیبی با فولاد خوزستان، در هفته چهارم لیگ برتر بیان کرد:

فولاد تیم خوب و باشخصیتی است که تاکنون شکستی متحمل نشده است. این تیم مدیرعامل و کادر فنی بسیار خوبی دارد و امیدوارم بازی خوبی به نمایش بگذاریم تا شرایط خود را بهبود ببخشیم. ما برای کسب امتیاز و ارائه بازی خوب به اهواز خواهیم رفت.

مربی آلومینیوم در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلات این تیم برطرف شده است یا خیر، اظهار داشت:

هنوز مشکلاتی وجود دارد، اما نه مانند بازی اول. مدیران خیلی پشت تیم ایستادند و کارهای زیادی انجام دادند، اما تیم مدیریتی باشگاه برای حضور در لیگ برتر، شاید به آن صورت خیلی حرفه‌ای نشده است. مسئولان تلاش می‌کنند تا شرایط را مهیا کنند و از آنها به خاطر پیگیری موضوع تشکر می‌کنیم. مدیریت هم مانند تیم به زمان نیاز دارد تا آلومینیوم را در لیگ برتر نگه دارد و احتمالاً کارهای ما با گذشت زمان بهتر خواهد شد.

همچنین بخوانید:

رسول خطیبی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی آلومینیوم-مس حاضر نشد

رسول خطیبی: آلومینیوم اراک حرف‌ های زیادی برای گفتن دارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی