هشدار مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی درباره تداوم محاصره غزه


هشدار مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی درباره تداوم محاصره غزه

تهران – ایرنا – گروه‌های مقاومت فلسطینی روز پنجشنبه در بیانیه‌ای به تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی نسبت به ادامه محاصره غزه هشدار دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، گروه های مقاومت فلسطین به تشکیلات خودگردان فلسطین در مورد اعمال تحریم ها بر نوار غزه و به رژیم اشغالگر در مورد ادامه یا تعمیق محاصره خود بر نوار غزه هشدار دادند.

گروه های مقاومت فلسطین همچنین اقدام تشکیلات خودگردان برای ازسرگیری هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی و نیز بازگشت سفرای فلسطینی به کشورهایی سازشگر را، محکوم کردند.

مقاومت فلسطین از مواضع حماس در برابر رژیم اشغالگر، تأکید این جنبش بر وحدت ملی و دیدگاهش نسبت به مشارکت ملی، برگزاری انتخابات همزمان، مجلس ملی، شورای قانونگذاری و تشکیل یک رهبری واحد برای مقاومت مردمی، قدردانی کرد.

گروه های مقاومت فلسطینی خواستار تجدیدنظر فوری تشکیلات خودگردان فلسطین درخصوص روابطش با رژیم صهیونیستی شدند؛ آن هم در زمانی که رژیم اشغالگر در حال کشتار، اشغالگری و هتک حرمت مقدسات اسلامی است.

این نیروها همچنین بر لزوم دستیابی به وحدت ملی و مشارکت کامل برای مقابله با معامله قرن، طرح الحاق کرانه باختری و موضوع سازش تأکید کردند.

گروه های مقاومت فلسطین همچنین خواستار صف آرایی ملی، مردمی، عربی و اسلامی برای پایان دادن به سازش و هماهنگی امنیتی با رژیم اشغالگر شدند، که خنجری در پشت مردم فلسطین و مقدسات اسلامی و مسیحی است.

تشکیلات خودگردان فلسطین سه‌شنبه هفته گذشته اعلام کرد که همکاری‌های امنیتی را با رژیم صهیونیستی از سر می‌گیرد.

جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌های جداگانه تصمیم تشکیلات خودگردان فلسطین برای ازسرگیری هماهنگی‌های امنیتی با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی