فرانسوی ها با همه گیری کرونا دچار فقر شده اند


فرانسوی ها با همه گیری کرونا دچار فقر شده اند

همه گیری کرونا بسیاری از مردم فرانسه را محتاج کمک‌های غذایی خیریه‌ها کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فرانس ۲۴، همه گیری کرونا بسیاری از مردم فرانسه را محتاج کمک‌های غذایی خیریه‌ها کرده است.
شهروندان فرانسوی که با همه گیری کرونا دچار فقر شده اند، برای گرفتن غذا به مراکز خیریه مراجعه می‌کنند. بر اساس گزارش خیریه‌ها میلیون‌ها فرانسوی دیگر تا پایان سال دچار فقر می‌شوند.
داوید فراژیه مدیر بانک غذایی مونتکالم گفت: از زمان شروع بحران، تعداد مراجعه کنندگان سی تا سی و پنج درصد افزایش داشته است و حتی دانشجویان برای تامین نیاز‌های اولیه با مشکل روبرو هستند.
خبرنگار فرانس ۲۴ گفت: دانشجویانی که در فروشگاه کار می‌کردند از زمان قرنطینه دوم تا الان دیگر حقوقی نگرفته اند. جولیا گفت: افراد زیادی مثل من باید تحصیل را رها کنند و به جای آن کار کنند. سال‌های دشورای است و وضعیت عادی نیست.
یکی از مسئولان مرکز کمک غذایی به شهروندان گفت: برداشتن نخستین گام (برای آمدن به اینجا) سخت است، اما ما اینجا هستیم تا از افراد استقبال و راحتی شان را فراهم کنیم. اوایل این هفته، دولت برنامه ۱۵ میلیون یورویی را برای طرح‌های نوین مقابله با فقر آغاز کرد و خیریه‌ها تا ۱۵ ژانویه می‌توانند درخواست کمک کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!