میکل آرتتا: همه ما از سطح نیکولاس پپه باخبر هستیم؛ ریس نلسون در مسیر درستی قدم برمی دارد


میکل آرتتا: همه ما از سطح نیکولاس پپه باخبر هستیم؛ ریس نلسون در مسیر درستی قدم برمی دارد

میکل آرتتا در کنفرانس خبری بعد از بازی مولده و آرسنال حاضر شد.

آرسنال با شکست مولده، به چهارمین پیروزی خود در دور گروهی لیگ اروپا رسید و به عملکرد خوب خود این مسابقات ادامه داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از Football London، میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی تیمش به سوالات مختلف پاسخ داد.

نیکولاس پپه:

بسیار برای او خوشحالم زیرا بعد از اتفاق اخیر، می خواستیم که واکنشی از او مشاهده کنیم و پپه از همان دقیقه اول و با زبان بدن خود نشان داد که به سرعت می خواهد کاری انجام دهد. به نظرم نمایش خوبی داشت و می توانست یکی دو گل دیگر نیز به ثمر برساند. همه ما از سطح پپه باخبر هستیم. همیشه سوال این بوده که چه قدر می تواند به این سطح برسد و در جنبه های دیگر بازی مشارکت داشته باشد. امروز، مثالی برای حرف بود.

آرتتا درباره پپه ادامه داد:

می توانید مشاهده کنید زمانی که او در یک سوم دفاعی حریف قرار می گیرد، خطرساز می شود و کنترل او برای حریف سخت است زیرا می تواند از سرعت خود اسفاده کند و داخل محوطه جریمه شود یا شوت بزند و خودش را در موقعیت ارسال توپ قرار دهد.

استفاده از ترکیب هجومی در لیگ برتر انگلیس:

بستگی به بازیکنانی که در اختیار داریم و چند عامل دیگر دارد که باید از کنترل آن ها مطمئن باشیم. جنبه های مثبت زیادی در تیم وجود داشت و مشکلاتی نیز وجود دارد که باید آن ها را رفع کنیم. این کارها زمان می برد. این درست است که ما با ترکیب های مختلف زیادی بازی می کنیم اما با جوانان زیادی نیز بازی می کنیم که در مجموع از شخصیتی که در زمین از خود نشان دادند، خرسندم.

ریس نلسون:

او در ماه اخیر قدم بزرگی برداشت. نلسون بازیکن خوبی است و وقتی فرار می کند غیر قابل پیشبینی می شود. من بسیار از این مدل بازیکنان برای بازی در کناره ها خوشم می آید. نلسون بسیار تمرین می کند و پیشرفت هم داشته است. او یک جرقه داشت و ما به این جرقه از طرفه او نیاز داشتیم. الان شرایط بستگی به او دارد اما باید بگویم که در بازی های اخیر عملکرد خیلی خوبی داشته است.

ریس نلسون در مسیر درستی قدم برمی دارد

آرتتا درباره نلسون ادامه داد:

از لحاظ دفاعی او باید روی برخی چیزها کار کند اما بسیار بازیکن پخته تری شده است. او رویکرد و ذهنیت خوبی از خود نشان داد و اعلام کرد که نمی خواهد باشگاه را قرضی ترک کند و بر این باور بود که شانس های بیشتری کسب می کند. نلسون در مسیر درستی قدم برمی دارد.

فولارین بالوگان:

او شایسته این گل بود. او بسیار تلاش می کند. چند ماه دشوار را درگیر شایعات پیرامون او بودیم. او به خوبی این شرایط سخت را سپری کرد. بالوگان می خواست در باشگاه بماند و ما نیز چنین چیزی می خواستیم. ما به او فرصت دادیم و او سریعا از این فرصت استفاده کرد.

در 2 بازی آینده به جوانان فرصت می دهید:

بله اما از همان بازی اول همین کار را انجام دادیم. باید به آن ها فرصت های واقعی دهیم. حضور در بازی های دوستانه واقعا فرصت به شمار نمی روند. باید در مسابقات درستی به آن ها بازی دهید و اطراف شان را از بازیکنان بزرگ پر کنید. بعد می توانید ارزیابی کنید که در چه سطحی قرار دارند.

مصدومیت داوید لوئیز:

امیدوارم حالش خوب باشد. می خواهیم کمترین ریسک را داشته باشیم و به نظرم لویز مشکلی نخواهد داشت.

ورود تماشاگران به ورزشگاه از هفته دیگر:

بسیار خوشحالم. باشگاه سر جزئیات نهایی این کار بسیار تلاش کرد. ما خوشحالیم و بازیکنان نیز از این موضوع خوشحال اند. به آرامی روی این مسئله کار می کنیم و در صورت اطمینان از نبود مشکل، تعداد تماشاگران را افزایش می دهیم.

بیشتر بخوانید:

مولده 0-3 آرسنال؛ حال و روز خوش توپچی ها در لیگ اروپا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق