استاندار کرمان: مسائل مناطق حاشیه‌نشین موضوعی بررسی می‌شود


استاندار کرمان: مسائل مناطق حاشیه‌نشین موضوعی بررسی می‌شود

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان با بیان این مطلب که شناخت نسبی از محلات حاشیه‌نشین کرمان وجود دارد، گفت: پیشنهاداتی به اقتضای منطقه ارایه شده که از هفته آینده بطور موضوعی بررسی برای ساماندهی این محلات آغاز می‌شود.

به گزارش ایرنا، علی زینی‌وند روز پنجشنبه به همراه رئیس کل دادگستری استان، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، معاون هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان ضمن بازدید از شهرک صنعتی کرمان افزود: در شهر کرمان با اقدامات فرمانداری، دستگاه قضایی و دفاتر تسهیلگری، شناخت نسبی از محلات شهرنشینی وجود دارد و فرمانداری با دسته‌بندی آنها، پیشنهادات را نیز آماده دارد.
وی با بیان اینکه هر یک از محله‌های شهر و حاشیه‌ای اقتضاهای خودشان را دارند و به صورت موضوعی باید برای آنها تصمیم‌گیری شود، اظهارداشت: برخی از مشاغل مزاحم نیز باید تعیین تکلیف شوند.
استاندار کرمان ادامه داد: تا جایی که بتوانیم به صورت موضوعی و محله‌ای به مناطق ورود کنیم تا در نهایت به سمت ساماندهی آنها برویم.
زینی وند گفت: اراده ساماندهی این مناطق در استان وجود دارد و نمایندگان، دادگستری، شهرداری، دستگاه‌های مرتبط پای کار هستند و طی یک تا دو هفته آینده به صورت موضوعی جلسات مرتبط با این مناطق حاشیه‌ای برگذار می‌شود.
وی عنوان کرد: حاشیه‌نشینی طی چند دهه شکل گرفته و با یک جلسه و یک ماه حل نمی‌شود آن را حل کرد، روند را باید به گونه‌ای تعریف کنیم که در بازه زمانی چند ساله ساماندهی مناطق انجام شود که البته نیاز به اعتبارات ملی، حضور خیران، بنیاد مشکن و همکاری شهرداری دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط