سرمربیان شهر خودرو و صنعت نفت از تاخیر در برگزاری بازی گلایه کردند


سرمربیان شهر خودرو و صنعت نفت از تاخیر در برگزاری بازی گلایه کردند

مشهد- ایرنا- نشست خبری پس از بازی دو تیم فوتبال شهر خودرو و صنعت نفت در مشهد با گله از تاخیر در شروع بازی به علت تاخیر در حضور یگان ویژه در استادیوم امام رضا(ع) این شهر همراه بود.  

مربی تیم فوتبال شهر خودرو روز پنجشنبه در این نشست خبری با گلایه از تاخیر در آغاز بازی گفت: بازی خوبی توسط هر دو تیم شکل گرفت و آنها بازی جان‌داری را انجام دادند و با توجه به این که مالکیت توپ را هم بیشتر در اختیار داشتیم ولی در نیمه نخست بازی نتوانستیم نتیجه‌ای به دست آوریم.

محمد نوازی افزود: در نیمه دوم هم با تلاش بازیکنان توانستیم به نتیجه برتر دست پیدا کنیم ولی همان گونه که در هفته قبل هم از تیم داوری لطمه خوردیم در این بازی هم این اتفاق رخ داد و امیدوارم کارشناسان داوری، حقیقت را اعلام کنند.

وی ادامه داد: این اتفاقات برای تیم‌هایی مانند شهرخودرو بسیار تاثیرگذار است و بازی ای که می‌توانستیم برنده باشیم را به خاطر داوری از دست دادیم.

مربی شهر خودرو گفت: سید مهدی رحمتی سرمربی شهر خودرو هم به دلیل اعتراض به نحوه داوری از زمین اخراج شد.

نمازی افزود: جای یار دوازدهم و طرفداران خراسانی این تیم در ورزشگاه خالی بود و امیدواریم شرایطی مهیا شود تا آنها نیز بتوانند در کنار این تیم حضور یابند نه این که بازیکن شناخته شده ملی همچون خداد عزیزی برای دیدن این بازی به ورزشگاه مراجعه کند و او را راه ندهند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز گفت: باید از مسوولان برگزاری مسابقات گله کرد زیرا پس از ۲۰ سال که از لیگ حرفه‌ای ما می‌گذرد ولی شاهد هستیم به دلیل تاخیر در حضور یگان ویژه بازی با تاخیر آغاز می‌شود و این درحالی است که بازیکنان آماده در رختکن بودند.

سید سیروس پورموسوی افزود: هفته گذشته نیز بدون در نظر گرفتن سلامتی بازیکنان مجبور به بازی در باران شدید مقابل تیم پرسپولیس شدیم و برگزار کنندگان لیگ اصلاً به این توجه نکردند که جان انسان‌ها در این شرایط و به خاطر کرونا ممکن است به خطر بیفتد.

وی ادامه داد: برخلاف جریان بازی که در حال بازنده شدن بودیم ولی توانستیم در دقایق پایانی به گل برسیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم چرا که بعد از دریافت گل آرامش خودشان را حفظ کردند و با تعویض‌هایی که انجام شد بازی باخته را با مساوی عوض کردیم.

سرمربی صنعت نفت گفت: شک نکنید صحنه خطا روی بازیکن ما در محوطه جریمه پنالتی بود و داور به درستی تشخیص داد.

تیم فوتبال شهرخودرو مشهد امروز در چارچوب بازی‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور در مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به نتیجه مساوی یک بر یک رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید