پیام تسلیت معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد درپی درگذشت خادم القرآن حجت الاسلام راستگو(ره)


پیام تسلیت معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد درپی درگذشت خادم القرآن حجت الاسلام راستگو(ره)

دکتر فقهی زاده در پیامی رحلت اندوهبار خادم القرآن الکریم و مجری توانمند برنامه های ارزشمند و جذّاب دینی،جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمدحسن راستگو(ره) تسلیت گفت .

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت در پیامی درگذشت خادم القرآن الکریم جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمدحسن راستگو (ره) را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است :

انا لله وانا الیه راجعون
رحلت اندوهبار خادم القرآن الکریم و مجری توانمند برنامه های ارزشمند و جذّاب دینی،جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمدحسن راستگو(ره) موجب تألم و تأثر فراوان شد.
خاطره خدمات بزرگ هنری و فرهنگی این خدمتگزار صدّیق معارف و سلوک دینی و هنرمند خلاق و مربی خستگی ناپذیر حوزه فعالیت‌های گرانبار قرآنی از یادها نخواهد رفت. نیازشناسی، مخاطب محوری و هنرمندی در طراحی و اجرای برنامه های شادمانه کودکان و نوجوانان خصیصه های برجسته این مربی نام آشنای نسل نوخاسته دهه های اخیر تاریخ معاصر ایران اسلامی است که امیدواریم به فضل الهی همچنان در منش و روش شاگردان این عزیز از دست رفته، در تخاطب با نسل نوخاسته امروز نیز استمرار و جریان داشته باشد و میوه هایی شیرین و خواستنی به بار بنشاند.

کوچ غریبانه این خادم مخلص قرآن کریم را به جامعه قرآنی کشور، کودکان و نوجوانان دیروز و امروز و همه هنرمندان آرمان خواه و خانواده محترم این فقید سعید تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای این روحانی بافضیلت و اخلاق مدار رضوان و رحمت واسعه و برای بازماندگان معزی صبر و اجر فراوان مسئلت می‌کنم.

عبدالهادی فقهی زاده

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...