میلیون‌ها آمریکایی گرسنه، نیازمند کمک غذایی هستند


میلیون‌ها آمریکایی گرسنه، نیازمند کمک غذایی هستند

میلیون‌ها آمریکایی برای تهیه غذای خانواده شان نیاز به کمک مراکز توزیع رایگان مواد غذایی دارند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، فشار اقتصادی ناشی از بیماری همه گیر کرونا باعث شده است بسیاری از آمریکایی‌ها برای نخستین بار در عمرشان با ناامنی غذایی رو به رو شوند.
میلیون‌ها آمریکایی برای تهیه غذای خانواده شان در جشن شکرگزاری امسال نیاز به کمک مراکز توزیع رایگان مواد غذایی دارند. خبرنگار سی ان ان در گزارشی در این باره گفت: سفر برای گرفتن غذا در سرما و با وجود کرونا برای افراد آمریکایی‏، دشوار بوده است.
مرکز توزیع رایگان مواد غذایی موسوم به «آگاتا هاوس فاندیشن» واقع در منطقه برانکس نیویورک، بسته‌های غذایی ویژه روز شکرگزاری در اختیار مراجعه کنندگان قرار می‌دهد که شامل اقلام غذایی متنوعی بود.
بیش از پنج میلیون آمریکایی در سال ۲۰۲۰ غذای کافی برای خوردن نداشتند، که بخشی از آن به خاطر کرونا است. بر اساس پیش بینی سازمان «فیدینگ امریکا» که بزرگترین گروه کمک‌های غذایی در آمریکاست، سال آینده برای تامین غذای آمریکایی‌هایی که با ناامنی غذایی رو به رو هستند، هشت میلیارد وعده (بسته) غذایی لازم خواهد بود.
کلر بابینو-فونتنوت، رئیس سازمان فیدنیگ امریکا گفت: حدود ۴۰ درصد افرادی که هم اکنون برای دریافت کمک به بانک‌های غذا در سراسر کشور مراجعه می‌کنند، افرادی هستند که هرگز قبل از این نیاز به کمک‌های غذایی نداشتند.
بسیاری از افراد شغل خود را از دست داده اند، و حقوق بیکاری هم دریافت نمی‌کنند و برای تامین معاش، به کمک‌های بانک غذا که یک بار در هفته دریافت می‌کند، متکی هستند.
ناحیه ۱۵ منطقه برانکس بیشترین میزان ناامنی غذایی در میان کودکان را در کشور دارد. بانک غذای آگاتا هاوس امیدوار است با کمک‌های بیشتر دست کم بخشی از این معضل را کاهش دهد.
جانت جوزف- گرینوی، مؤسس آگاتا هاوس گفت: باید فرض کنیم خودمان در چنین وضعیتی هستیم. ما نباید فقط به آن‌ها کمک غذایی کنیم، بلکه باید این کمک‌ها با عشق و محبت به آن‌ها داده شود و آن‌ها این عشق را احساس کنند. مسئولان این بانک غذای کوچک می‌گویند با افزایش صددرصدی تقاضا رو به رو هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !