خلاصه بازی ؛ نفت مسجد سلیمان 0 – 0 پرسپولیس ؛ ترکیب فینال آسیا برای گل محمدی جواب نداد + سند


پرسپولیس در چارچوب هفته سوم لیگ برتر بیستم میهمان نفت مسجد سلیمان بود و مقابل این تیم با تساوی بدون گل متوقف شد تا دو امتیاز مهمی را از دست بدهد. نوشته خلاصه بازی ؛ نفت مسجد سلیمان 0 – 0 پرسپولیس ؛ ترکیب فینال آسیا برای گل محمدی جواب نداد + سند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خلاصه بازی ؛ نفت مسجد سلیمان ۰ – ۰ پرسپولیس ؛ ترکیب فینال آسیا برای گل محمدی جواب نداد + سند

تساوی بدون گل پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در هفته سوم لیگ برتر بیستم ؛ یحیی گل محمدی و مجتبی حسینی امتیازات را تقسیم کردند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۱

خلاصه بازی ؛ نفت مسجد سلیمان 0 – 0 پرسپولیس ؛ ترکیب فینال آسیا برای گل محمدی جواب نداد + سند

پرسپولیس در چارچوب هفته سوم لیگ برتر بیستم میهمان نفت مسجد سلیمان بود و مقابل این تیم با تساوی بدون گل متوقف شد تا دو امتیاز مهمی را از دست بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس در چارچوب هفته سوم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۳۵ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهید بهنام محمدی آغاز شد.

در حاشیه این بازی یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس که به دلیل محرومیت در کنار زمین حضور نداشت، از روی سکوهای تماشاگران تیمش را هدایت کرد.

همچنین تعدادی از تماشاگران نفت مسجد سلیمان از تپه‌های بیرون از ورزشگاه شهید بهنام محمدی مشغول تشویق این تیم بودند.

ترکیب نفت مسجد سلیمان:

احمد گوهری، مجتبی مقتدایی، مصطفی ناییج‌پور، بهروز نوروزی‌فرد، سجاد جعفری، محمد بلبلی، محمد مهدی احمدی، محمد مهدی محبی، نیما انتظاری، میثم تهیدست و ساسان حسینی.

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن، سیامک نعمتی و مهدی عبدی.

داور: اشکان خورشیدی

نیمه اول

دقیقه ۱۳: کرنر ارسالی بازیکنان نفت مسجد سلیمان با ضربه سر محمد بلبلی همراه شد که به شکلی خطرناک از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۲۱: ارسال بشار رسن با تأثیر سیامک نعمتی در داخل محوطه جریمه به مهدی عبدی رسید اما ضربه بی دقت این بازیکن راهی به دروازه نفت پیدا نکرد.

دقیقه ۲۳: شوت سجاد جعفری در اختیار لک قرار گرفت.

دقیقه ۲۷: ساسان حسینی بازیکن نفت بار دیگر شوتی راهی دروازه پرسپولیس کرد که حامد لک توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۳۸: ارسال در عرض و زمینی مهدی شیری را مهدی عبدی با پاس پشت پای استثنایی در محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان به بشار رسن رساند که در ادامه برخورد احمد گوهری با هافبک عراقی پرسپولیس با نظر اشکان خورشیدی پنالتی تشخیص داده شد.

دقیقه ۳۹: پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس را سیامک نعمتی به سمت چپ خود زد که توپ به تیرک عمودی دروازه نفت مسجد سلیمان اصابت کرد و دفع شد.

نیمه دوم

نیمه دوم با وجود برتری پرسپولیس در مالکیت توپ و میدان، چندان موقعیت جدی و خاصی ایجاد نشد.

دقیقه ۷۷: بشار رسن بهترین فرصت برای گلزنی از پشت محوطه جریمه را داشت که شوت پای چپ او بی‌دقت بود و به بیرون رفت.

دقیقه ۸۹: علی شجاعی فرصت خوب گلزنی برای پرسپولیس روی توپ ارسالی از سمت راست زمین را هدر داد و ضربه سر این بازیکن را گوهری با واکنش خوبی دفع کرد.

دقیقه ۹۰: ضربه سر آرمان رمضانی روی سانتر شجاعی از کرنر ثمری نداشت و به اوت رفت.

در پایان بازی، پرسپولیس با تساوی بدون گل مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته سوم لیگ برتر بیستم متوقف شد تا یحیی گل محمدی و مجتبی حسینی دو دوست قدیمی و رقیب امشب امتیازات را بین هم تقسیم کنند.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...