فرماندار آستارا بر ارتباط مسئولان با مردم جهت رفع مشکلات تاکید کرد


فرماندار آستارا بر ارتباط مسئولان با مردم جهت رفع مشکلات تاکید کرد

آستارا - ایرنا - فرماندار بندر مرزی آستارا از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست، با ارتباط بیشتر و مستمر با مردم و روستائیان، مشکلات حوزه‌های آب، برق و راه آنها را بررسی و برطرف کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا عباس صابر روز پنجشنبه در بازدید از روستای سیبلی آستارا گفت: اهالی این روستا از کیفیت نامناسب آب شرب، روشنایی معابر، تعریض نشدن کوچه ها و لایروبی نشدن رودخانه گلایه دارند.

وی بیان کرد: این روستانشینان ۱۲۰ پرونده برای صدور سند مالکیت اراضی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آستارا تحویل داده اند و بنیاد و اداره ثبت اسناد و املاک در این رابطه همکاری کنند.

فرماندار آستارا گفت: روستای سیبلی به شهرهای لوندویل و آستارا نزدیک است و نباید در حوزه های مختلف محروم باشد و مدیران به صورت مستمر از طریق ارتباط با مردم مشکلات آنها را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه وضعیت منابع زیرزمینی آب آستارا مناسب نیست و آب بیشتر روستاها از چاه های عمیق تامین می شود و این امر در کاهش کیفیت آب تاثیرگذار است.

وی اظهار کرد: با تکمیل سدلاستیکی رودخانه ملاهادی و طرح انتقال آب از رودخانه چلوند، مشکل آب شهرستان آستارا در بلند مدت رفع خواهد شد و باید برداشت آب از چاه ها به حداقل برسد.

فرزین بهامین رئیس اداره برق آستارا هم در این بازدید گفت: ۹۴۷ متر کابل خودنگهدار برای تقویت روشنایی روستای سیبلی استفاده شده و تا پایان سال، یک کیلومتر کابل خودنگهدار دیگر راه اندازی خواهد شد و تامین روشنایی معابر روستا را با مشارکت اداره راهداری پیگیری خواهیم کرد.

سرهنگ بهزاد قنبری فرمانده سپاه ناحیه آستارا هم بیان کرد: مشکلات این روستا با همکاری بسیج رسانه و اطلاع رسانی به مردم بررسی خواهد شد و باید از ظرفیت اصحاب رسانه برای انتقال مشکلات مردم به مسئولان استفاده شود.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت، ۶۲ روستا و بخش های مرکزی و لوندویل در منتهی الیه غرب استان و همسایگی جمهوری آذربایجان گیلان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی