دومین موزیک ویدئو با موضوع دفاع مقدس در خراسان جنوبی رونمایی شد


دومین موزیک ویدئو با موضوع دفاع مقدس در خراسان جنوبی رونمایی شد

بیرجند - ایرنا - دومین موزیک ویدئو با موضوع دفاع مقدس در سال جاری با عنوان «مردهای مرد» در خراسان جنوبی ساخته و در آخرین روز هفته بسیج رونمایی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی روز پنجشنبه در آیین رونمایی از این موزیک ویدئو که با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جمعی از هنرمندان استان برگزار شد، گفت: دومین موزیک ویدئو با موضوع دفاع مقدس در سال جاری با عنوان "مردهای مرد" با همت مجتبی حسن پور و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ساخته شد.

ناصر نبی زاده افزود: اولین موزیک ویدئو با عنوان "میراث عشق" در هفته دفاع مقدس رونمایی و پخش شد و امیدواریم تا پایان امسال، رونمایی از سومین موزیک ویدئو را با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی داشته باشیم.

وی اظهار داشت: راه شهدا را با تولید آثار در بسترهای فرهنگی و هنری ادامه خواهیم داد و ساخت این آثار و خروجی آنها در فضای جامعه بسیار موثر است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان خراسان جنوبی گفت: ذائقه مردم و جوانان بسترهای جدید را برای تولیدات هنری و فرهنگی می‌طلبد و باید با نگاه نو و مطلوب به بازآفرینی حماسه‌های دفاع مقدس اقدام به ساخت اثر کرد.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری درخصوص این که "کارهایی ماندگار می‌شوند که در قالب‌های هنری و فرهنگی اجرا شوند" افزود: ایشان با نوشتن یادداشت‌ها در برخی کتاب‌ها و نگاه ویژه‌ای که به برخی تولیدات فرهنگی و هنری دارند، اهمیت این جریان را یادآوری می‌کنند.

نبی زاده با بیان اینکه طی امسال چند کار در حوزه‌های فرهنگی و هنری تعریف شده است گفت: اولین جشنواره تئاتر خیابانی استان با موضوع دفاع مقدس تا مرحله پذیرش آثار پیش رفت اما به دلیل شرایط متاثر از ویروس کرونا، اجرای عمومی انجام نگرفت.

وی اظهار داشت: تهیه کتابی حاوی مجموعه‌ای از نمایشنامه‌ها در حوزه دفاع مقدس دیگر اقدام این اداره کل بود که امیدواریم در ایام دهه فجر رونمایی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: فیلمبرداری فیلم کوتاه "فصل انارها" با موضوع سردار دل‌ها نیز در دست انجام است که امیدواریم به زودی این فیلم آماده و از صدا و سیمای استان پخش شود.

وی گفت: خرید و حمایت از چاپ کتاب با موضوع دفاع مقدس نیز مانند سال‌های گذشته انجام می‌شود.

سازنده این موزیک ویدئو هم به سخنان مقام معظم رهبری درخصوص بسیجیان اشاره کرد و گفت: از منظر ایشان، همه کسانی که برای جامعه و نظام گام بر می‌دارند، بسیجی هستند و در اثر "مردهای مرد" بسیجیان خدمتگزار به کشور به تصویر کشیده شده‌اند.

مجتبی حسن پور ادامه داد: این اثر با صدای محمدرضا حسن پور و با همت هنرمندان خراسان جنوبی تولید شد و به زودی از شبکه خاوران نیز تقدیم نگاه مردم استان می‌شود.

سومین اثر این هنرمند با موضوع سردار دل‌ها در ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی آماده خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی