مدافعان سلامت در گناوه تجلیل شدند


مدافعان سلامت در گناوه تجلیل شدند

گناوه - ایرنا - به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ، تلاشگران و مدافعان سلامت در مرکز بهداشتی درمانی سیدالشهدا (ع) این شهرستان روز پنجشنبه با حضور مسئولان سپاه انصار الحسین ( ع) تقدیر شدند.

به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه انصار الحسین ( ع) گناوه در این آیین گفت: درشرایطی که ویروس منحوس کرونا هر روز با روش و پیچیدگی‌های جدید خود را نشان می‌دهد و همچنان علم بشر از کشف دارو و واکسن علیه آن عاجز مانده است، شاهد فداکاری و ایثار مدافعان سلامت در عرصه خدمت به کشور و نجات جان هم‌وطنان هستیم.

سرهنگ شهسوار حاجی پور با قدردانی از تلاش‌های مجاهدانه کادر بهداشتی و درمانی این مرکز افزود: مردم ، قدرشناس خدمات کادر درمانی هستند و بیش از گذشته نسبت به سختی کار و خدماتی که این قشر برای جامعه ارایه می‌دهند، آگاه شده‌اند.

وی اظهار کرد: درحالیکه استفاده یک ساعت از ماسک سخت است ، اما کادر درمانی در بدترین شرایط ممکن ماسک می‌زنند و ما باید قدردان آنان باشیم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: از ابتدای شروع ویروس کرونا ، تعداد زیادی از همکاران در مراکز بهداشت ودرمانی شهرستان به علت فعالیت زیاد در عرصه خدمت و جانفشانی به این ویروس مبتلا شدند اما باعث نشد تا از ادامه ارائه خدمات به مردم باز بمانند.

مدافعان سلامت در گناوه تجلیل شدند

عصمت حیدری افزود: روحیه خدمات رسانی و ایثار و فدکاری کادر درمانی در شرایط کرونایی ستودنی است.

وی بیان کرد: یکی از مراکز درمانی ۱۶ ساعته ویژه به درمان بیماری کرونا اختصاص یافته است تا از انتقال این بیماری به دیگر مراجعه کنندگان در بخش‌های دیگر این مرکز پیشگیری شود.

وی از تلاش کلیه زحمت کشان عرصه بهداشت و درمان در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد و گفت: در سایه مجاهدت‌های شبانه روزی مدافعان سلامت و تلاش و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی مربوطه و همدلی و یاری شهروندان از این بحران عبور خواهیم کرد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در وضعیت نارنجی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر