اهدای 4هزار ماسک به مسافران اتوبوس‌های مسیر تهرانپارس- آزادی


اهدای 4هزار ماسک به مسافران اتوبوس‌های مسیر تهرانپارس- آزادی

تهران-ایرنا- 4هزار ماسک در قالب برنامه «سلامتی هدیه خداست» در شرایط شیوع ویروس کرونا و مقابله با این بیماری به مسافران ایستگاه‌های اتوبوس‌های تندرو(BRT) حد فاصل تهرانپارس- پایانه آزادی اهدا شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از فرهنگسرای اخلاق، این برنامه با مشارکت فرهنگسراهای اخلاق، رازی و مرکز مشارکت‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و همکاری نیروهای جهادی، در پی ابلاغ دستورالعمل‌های بهداشتی مبنی بر لزوم استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی برای مقابله با بیماری کرونا اجرا شد.

در اجرای برنامه «سلامتی هدیه خداست» اکیپ‌هایی که لباس‌های کادر درمانی مقابله با کرونا(گان) را پوشیده بودند با استقرار در ایستگاه‌های اتوبوس تندرو از جمله چهارراه تهرانپارس، شهیدآیت، بوعلی، میدان فردوسی، شهید نواب صفوی و پایانه آزادی ضمن اهدای ماسک و ترغیب مسافران به استفاده از آن، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را به مسافران یادآوری کردند.

بیماری کرونا از روزهای پایانی بهمن ماه سال ۹۸ کشور را درگیر کرده، براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۹۰۸ هزار و ۳۴۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۶۳۳ هزار و ۲۷۵ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و ۴۶ هزار و ۶۸۹ نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان