اعلام آمار واقعی کرونا در ترکیه


اعلام آمار واقعی کرونا در ترکیه

وزارت بهداشت ترکیه تا به امروز فقط تعداد آندسته از افرادی را اعلام می‌کرد که هم آزمایش کرونای آنان مثبت و هم دارای علایم کرونایی باشند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از آنکارا روزنامۀ سوزجو چاپ ترکیه در پایگاه اینترنتی خود در خبری با عنوان ً وزیر بهداشت ارقام واقعی را اعلام کرد، ترکیه در اروپا اول شد ً نوشت فخرالدین کوجا وزیر بهداشت پس از پایان جلسۀ ستاد علمی مبارزه با کرونا اعلام کرد از این پس همه روزه تعداد کل مبتلایان جدید اعلام خواهد شد.
وی تعداد مبتلایان ۲۴ ساعت گذشته در کشور را ۲۸ هزارو ۳۵۱ نفر اعلام کرد.
وزارت بهداشت ترکیه تا به امروز فقط تعداد آندسته از افرادی را اعلام می‌کرد که هم آزمایش کرونای آنان مثبت و هم دارای علایم کرونایی باشند و از اعلام تعداد افرادی که فقط آزمایش آنان مثبت بوده و علائم کرونایی نداشتند خودداری می‌کرد.
سوزجو می‌نویسد بدین ترتیب ترکیه به لحاظ تعداد مبتلایان جدید در صدر کشور‌های اروپایی قرار گرفت. فخرالدین کوجا شب گذشته اعلام کرد از این پس در تابلوی روزانۀ مربوط به کووید-۱۹ علاوه بر تعداد بیماران کرونایی که دارای علایم این بیماری هستند تعداد کل افرادی را که هم آزمایش آنان مثبت بوده است اعلام خواهد شد.
بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت ترکیه طی ۲۴ ساعت گذشته آزمایش کرونایی ۲۸ هزارو ۳۵۱ نفر مثبت بوده که ۶ هزارو ۸۱۴ تن از این افراد دارای علایم بیماری می‌باشند. تعداد ۱۶۸ نفر نیز طی این مدت بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.
فخرالدین کوجا – وزیر بهداشت ترکیه
شهروند ترکیه
ترکیه : حمید کاملی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!