فوتی‌های کرونا استان سمنان با احتساب 9 مرگ جدید به عدد 737 رسید


فوتی‌های کرونا استان سمنان با احتساب 9 مرگ جدید به عدد 737 رسید

سمنان- ایرنا- ویروس کرونا با احتساب 9 فوتی در 24 ساعت قبل از ظهر پنجشنبه، از زمان شیوع تاکنون منجربه فوت 737 بیمار در استان سمنان شد.

به گزارش ایرنا، کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان عصر پنجشنبه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام کرد:
۱۹۲ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر چهارشنبه تا ظهر پنجشنبه شناسایی شد و مجموع آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در این استان از ابتدا تا به امروز به ۱۷ هزار و ۷۸۰ نفر رسید.
بنا بر این گزارش، ۳۹۹نفر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا اکنون در بیمارستان‌های استان سمنان بستری هستند.
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۴۸۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۴۶ هزار و ۶۸۹ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، سیما سادات لاری روز پنج شنبه با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز ( ششم آذر ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۹۶۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و دو هزار و ۴۳۹ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۹۰۸ هزار و ۳۴۶ نفر رسید.
محدودیت های جدید کرونایی از شنبه اول آذر در ۴۴۸ شهر شامل ۱۶۰ شهر با وضعیت قرمز، ۲۰۸ شهر با وضعیت نارنجی و ۸۰ شهر با وضعیت زرد به مدت دو هفته در حال اجرا است.
بر اساس این محدودیت ها مشاغل غیر ضروری در شهرهای قرمز و نارنجی تعطیل می شوند، ادارات دولتی با حداکثر یک سوم کارکنان فعالیت می کنند، تردد بین شهری با خودروهای پلاک غیر بومی ممنوع است و هر گونه تردد با خودرو از ساعت ۲۱ تا چهار صبح در شهرهای قرمز ممنوع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403