نماز جمعه هفتم آذرماه در چهارمحال و بختیاری برگزار نمی‌شود


نماز جمعه هفتم آذرماه در چهارمحال و بختیاری برگزار نمی‌شود

شهرکرد- ایرنا- رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: نماز جمعه هفتم آذرماه در اتسان برگزار نمی‌شود.

حجت‌الاسلام حسن صمدزاده روز پنجشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌های استان افزود: به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا که استان بیشترین آمار مبتلا به ویروس کرونا را در این چندماه تجربه می‌کند و وضعیت بیشتر شهرستان‌های استان بحرانی است و تصمیم ستاد ملی کرونا مبنی بر اعمال محدودیت ۲ هفته‌ای، نماز جمعه این هفته در همه شهرها و مرکز استان، برگزار نمی‌شود.

وی از مردم استان خواست تا برای حفظ سلامتی خود و اطرافیان و مقابله با این ویروس منحوس به دستورالعمل‌های ستاد کرونا و متخصصان بهداشت و درمان در رعایت موارد بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات و مهمانی‌ها توجه جدی داشته باشند و برای رفع این بلا از دعا و تضرع در درگاه الهی غافل نشوند.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید ۱۹ شده است، بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

۲۵ شهر چهارمحال و بختیاری، امام جمعه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)