حفاری‌های فاقد مصوبه کمیته حفاری در اسلامشهر متوقف می‌شود


حفاری‌های فاقد مصوبه کمیته حفاری در اسلامشهر متوقف می‌شود

تهران- ایرنا- معاون امور فنی و عمرانی فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: با توجه به ضرورت هماهنگی بین بخشی در اجرای حفاری ها و لزوم رعایت تمامی نکات ایمنی، کلیه حفاری های ادارات خدمات رسان که فاقد مصوبه کمیته حفاری شهرستان هستند، تا اخذ نظریه این کمیته حفاری شهرستان متوقف می شوند.

به گزارش ایرنا داود بیات سرمدی روز پنجشنبه در جلسه کمیته حفاری شهرستان اسلامشهر افزود: دستورالعمل نحوه هماهنگی و صدور مجوز حفاری در سطح شهرهای کشور که از سوی کمیسیون عالی هماهنگی امور اجرائی کشور تهیه و تنظیم شده نیز به کلیه اعضاء کمیته ارسال شده و کلیه مدیران مرتبط موظف هستند طبق بندهای این دستور العمل اقدام کنند.

وی تصریح کرد: به منظور ایجاد هماهنگی و جلوگیری از تعدد تصمیم گیری و تصمیم سازی و یکپارچه کردن مصوبات شهرستانی، شهرداری‌ها و بخشداری‌ها قبل از صدور مجوز حفاری در سطح شهرستان نسبت به اخذ نظریه دبیرخانه کمیته حفاری واقع در فرمانداری بمنظور هماهنگی بین بخشی اقدام کنند.

سرمدی خاطر نشان کرد: همچنین ادارات خدمات رسان موظفند حفاری های معابر را براساس برنامه زمان بندی ارائه شده و با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی انجام و نسبت به جمع آوری و انتقال پسماندهای حاصل از حفاری اقدام کنند و مسئولیت نظارت این موضوع بر عهده دستگاه مربوطه است.

شهرستان اسلامشهر با حدود ٨٠٠ هزار نفر جمعیت در غرب استان تهران قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج