یکهزار بسته معیشتی در میامی توزیع شد


یکهزار بسته معیشتی در میامی توزیع شد

شاهرود - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه میامی گفت: یکهزار و 100 بسته معیشتی در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه بین نیازمندان میامی توزیع شد.

سرهنگ پاسدار ابولقاسم کشاورزیان روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: در این مرحله بسته های معیشتی به ارزش سه میلیارد و۳۰۰ میلیون ریال بین نیاز مندان توزیع شد، و در مجموع تعدادی از خانواده‌های محروم چندین مرحله کمک‌های معیشتی دریافت کردند.

وی گفت : ۳۰ عدد تبلت به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و همچنین ۲ سری جهیزیه به ارزش ۶ میلیارد ریال با مشارکت خیرین و پایگاه های مقاومت بسیج بین محرومین توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه میامی با بیان اینکه ۲۵ برنامه در هفته بسیج در حال اجراست،تصریح کرد : بیشتر برنامه‌های امسال به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار می‌شود.

سرکشی و دیدار بسیجیان از مراکز بهداشتی و بیمارستان امام رضا (ع) میامی و قدردانی از زحمات کادر درمان، اجرای مرحله سوم کمک مومنانه، تامین جهیزیه برای زوج‌های محروم از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در سطح شهرستان محسوب می شود.

از ۳۰ آبان تا ۶ آذر به هفته بسیج نامگذاری شده است. پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ به عنوان روز بسیج نامگذاری شده است.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاکید وزیر خارجه سوریه بر حق دفاع مشروع ایران در برابر رژیم صهیونیستی