فرماندار قصرشیرین: بسیج در تمامی بحران‌ها پیشرو است


فرماندار قصرشیرین: بسیج در تمامی بحران‌ها پیشرو است

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار قصرشیرین گفت: بسیج در تمامی بحران‌های مختلف از جمله سیل، زلزله، کرونا و همچنین عرصه‌های خدمت‌رسانی به مردم پیشرو و پیش قدم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرادعلی تاتار روز پنجشنبه در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین، افزود: هفته بسیج بسیار مهم و از یادگاران گرانقدر امام راحل است که از ابتدای انقلاب تاکنون خدمات ارزشمندی به مردم و کشور ارایه کرده است.

وی اظهار داشت: سپاه و بسیج همیشه در راس خدمات رسانی به مردم هستند و در زمان زلزله سال های ۹۶ و ۹۷ غرب کرمانشاه در کمک رسانی به مردم پای کار بودند و اکنون نیز از ابتدای همه گیری بحران کرونا در شهرستان قصرشیرین در بحث تولید و توزیع ماسک، توزیع بسته های کمک معیشتی ضدعفونی و گندزدایی خیابان ها و محلات شهر و اجرای طرح شهید سلیمانی خدمات ارزنده ای ارایه کرده اند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: روحیه بسیجی حاکم بر جامعه با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل تهدیدات ایستادگی می کند و دشمنان نیز از همین روحیه و تفکر ناب بسیجی هراس دارند.
تاتار ادامه داد: مردم داری و خدمت رسانی از مشخصه های روحیه بسیجی است و بسیجیان قصرشیرین نیز به واسطه این که خاک قصرشیرین مقدس به خون های پاک شهیدان است سعادتی مضاعف در خدمت رسانی دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین نیز گفت: باتوجه به بحران کرونا و آسیب هایی که ناشی از بیماری کووید ۱۹ به مردم تحمیل شده و همچنین گرانی و تورم مردم امروز نیازمند توجه بیشتری هستند.
سرهنگ پاسدار مرادعلی حسنی تاکید کرد: با توجه به بحران های پیش آمده و سخت شدن معیشت مردم باید خدمات بیشتری به آن ها ارایه دهیم.

وی ادامه داد: بسیجیان به عنوان نیروهای مخلص پای کار هستند و خدمت رسانی به مردم توفیقی است که خداوند به آن ها عنایت کرده است.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با ۲۷ هزار تن جمعیت، بیش از ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد و در امتداد این مرزهای طولانی، ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان قرار دارد که اولی هم مرز با حوزه حکومت مرکزی (بخش عربی) و دومی هم مرز با اقلیم کردستان عراق است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه