مجوز تردد خودروها در قزوین صادر شده است


مجوز تردد خودروها در قزوین صادر شده است

قزوین - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: همزمان با اجرای طرح محدودیت هوشمند که از اول آذرماه جاری همزمان با سراسر کشور، در قزوین آغاز شده تاکنون یک هزار و 271 مجوز از سوی فرمانداران صادر شده است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، علی فرخزاد در چهارمین جلسه کمیته ترافیک و تردد وسایل نقلیه قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونای استان، تصریح کرد: همزمان با آغاز اجرای طرح محدودیت هوشمند، یکی از مهمترین چاش‌ها، مربوط به حوزه تردد خودروها بود که با صدور مجوزهای یاد شده در این زمینه اقدام به عمل آمده و طی ۲ روز گذشته نیز با کاهش درخواست برای صدور مجوز روبرو شده‌ایم.

وی با بیان اینکه صدور مجوز تردد توسط فرمانداران و پلیس راه صورت می‌پذیرد، تاکید کرد: از فرمانداران خواسته شده تا همچنان مراحل سخت گیرانه خود را در این رابطه اعمال کنند و از صدور مجوزهای بی مورد و سلیقه‌ای خودداری کنند.

به گفته وی، تردد پلاک‌های ۷۹ و ۸۹ هم اکنون در سطح استان قزوین مجاز اعلام شده است.

رییس کمیته ترافیک و تردد قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونای استان با تاکید بر مجاز بودن تردد پلاک‌های بومی استان، یادآور شد: عبور و مرور این پلاک‌ها براساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا مجاز دانسته شده و برای تردد آزاد این نوع پلاک‌ها مجوزهای درون استانی نیز صادر شده است.

فرخزاد از بازگشایی فاز نخست جاده کمربندی نسیم شمال خبر داد و افزود: از این پس و با بارگذاری ترافیکی برروی این جاده تا حدودی از حجم بار ترافیکی غرب شهر قزوین کاسته می‌شود و از طرف دیگر این مسیر باید مقداری عریض شود تا امکان تردد دوچرخه و موتورسیکلت برای تردد باغداران منطقه نیز فراهم شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دورهمی ترلان پروانه با دوستانش + عکس