فرماندار ری: مشکلات جوانان باید دغدغه مسئولان و مدیران باشد


فرماندار ری: مشکلات جوانان باید دغدغه مسئولان و مدیران باشد

شهرری - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه مشکلات جوانان باید دغدغه همه مسئولا باشد، گفت: مدیران و مسئولان استفاده از ظرفیت مجمع مشورتی جوانان را در اولویت قرار دهند.

حسین توکلی کجانی روز پنجشنبه در جلسه شورای مشورتی جوانان شهرستان ری اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری همواره بر استفاده از ظرفیت جوان در عرصه های مختلف تاکید کرده ‌اند در شهرستان ری نیز مدیران و مسئولان باید استفاده از ظرفیت مجمع مشورتی جوانان را در اولویت قرار دهند.

وی افزود: در شرایط محدودیت های کرونایی در همه سازمان‌ها و ادارات شهرستان ری برنامه ‌ها براساس دستورالعمل های ابلاغی برگزار می شود که همین موضوع مراسم شورای مشورتی جوانان از جمله تجلیل از نفرات برتر کنکور را تحت الشعاع قرار داده که بایستی در چارچوب دستورالعمل ها برنامه های تجلیل از جوانان برگزار شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات مجمع مشورتی جوانان نحوه اختصاص وام‌های ازدواج در شهرستان ری باشد و در این خصوص با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان گزارشی تهیه شود که پرداخت این وامها به جوانان با چه رویکردی صورت می‌ گیرد.

معاون استاندار تهران اضافه کرد: امروز مبارزه با ویروس کرونا در دستور کار همه نهادها و دستگاه های اجرایی است و مجمع مشورتی جوانان نیز از ظرفیت های خود برای اجرای طرح شهید سلیمانی سازمان بسیج که طرحی در راستای مهار کرونا است استفاده کند.

شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت و پنج بخش و ۶ شهر در حنوب تهران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید