اختلاف پیمانکاران و شهرداری تهران در کمیسیون ماده 38 بررسی می‌شود


اختلاف پیمانکاران و شهرداری تهران در کمیسیون ماده 38 بررسی می‌شود

تهران- ایرنا- رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران از برگزاری کمیسیون ماده 38 به صورت هفتگی برای حل اختلاف میان شهرداری و پیمانکاران خبر داد.

«مجید فراهانی» روز پنجشنبه در مطلبی که از سوی دفتر او در اختیار رسانه ها قرار گرفت، اظهار داشت: کمیسیون ماده ۳۸ شهرداری تهران به حل اختلاف میان کلیه پیمانکاران و شرکت ها و سازمان های طرف قرارداد با شهرداری تهران اختصاص دارد.

وی گفت: وقتی شرکت ها و سازمان ها در اجرای قرارداد اختلافی با شهرداری تهران داشته باشند، شکایت آنان به کمیسیون ماده ۳۸ ارجاع داده می شود.

فراهانی افزود: طبق قانون مصوب مجلس، اعضای این کمیسیون سه نفره شامل یک قاضی به انتخاب ریاست دادگستری استان تهران، نماینده فرمانداری تهران و نماینده شورای شهر تهران است.

عضو شورای شهر تهران عنوان کرد: افتخار دارم به نمایندگی از شورای شهر تهران در این کمیسیون شرکت کنم و هر هفته جلسات متعددی در این خصوص برگزار می شود.

به گفته وی، هر هفته شنبه ها به این شکایات رسیدگی می شود که این شکایات هم شامل پروژه های مشارکتی و سرمایه گذاری است.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با بیان اینکه این کمیسیون مامن امنی برای استیفای حقوق شرکت ها و سازمان های طرف قرارداد شهرداری تهران است، افزود: هفته گذشته این جلسه برگزار شد که در آن طی ۴ ساعت به ۱۱ پرونده رسیدگی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا