قرارگاه عملیاتی طرح سردار شهید سلیمانی در دماوند تشکیل شد


قرارگاه عملیاتی طرح سردار شهید سلیمانی در دماوند تشکیل شد

تهران - ایرنا – دبیر جبهه فرهنگی شرق استان تهران از تشکیل قرارگاه عملیاتی سردار حاج قاسم سلیمانی با هدف مدیریت اپیدمی بیماری کرونا از طریق مشارکت مردمی در دماوند خبر داد.

حجت الاسلام جمال هادیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شیوع موج جدید ویروس کرونا، افزایش تعداد مبتلایان و وضعیت بحرانی پیش آمده، جبهه فرهنگی اجتماعی شرق استان تهران در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری، قرارگاه شهید سلیمانی را از روز نیمه دوم آبان ماه آغاز و به صورت میدانی وارد عمل شده و تا زمان لازم در میدان خواهد ماند.

این مقام مسئول با اشاره به حوزه فعالیت قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: فرماندهی این قرارگاه را امام جمعه دماوند بر عهده دارد و علاوه بر انجام کارهای تبلیغاتی، کمک به کادر درمان و یاری رساندن به مستضعفان از جمله وظایفی است که برای این قرارگاه تعریف شده است.

وی گفت: همه باید دست به دست یکدیگر داده و در این راه از ظرفیت‌ گروه های جهادی، موسسات خیریه، مجموعه‌های بسیج مردمی و دانشجویی، قرارگاه امام رضا(ع) سپاه، ادارات مرتبط، جبهه فرهنگی اجتماعی بانوان، روحانیون و طلاب و بازاریان استفاده شود.

حجت الاسلام هادیان بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا طلاب و داوطلبان مردمی در بعضی از بیمارستان‌ها و درمانگاه ها برای کمک به کادر درمان حاضر شده اند و همچنین ضدعفونی محلات را بر عهده گرفته و کارهای بزرگی انجام دادند.

این مقام مسئول ادامه داد: در ضمن این قرارگاه برای تغسیل و تکفین اموات کرونا از شهرداری دماوند تقاضای ساخت غسالخانه مخصوص را مطرح کرده است تا با تحقق این مهم، تسریع در خدمات رسانی به این بخش صورت گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به اعزام نخستین تیم جهادگران خادم سلامت به بخش کرونایی بیمارستان سوم شعبان نیز افزود: نخستین گروه "جهادگران خادم سلامت" از گروه جهادی ابناءالرضا (ع) در قالب یک تیم ٥ نفره متشکل از سه نفر خانم و دو نفر آقا در بخش کرونای بیمارستان سوم شعبان شهرستان دماوند به عنوان همراه بیمار حاضر و ارایه خدمت کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید