ترکیب احتمالی تراکتور برابر سپاهان/ یورش علی منصور به محرم با سیستم ایتالیایی!


ترکیب احتمالی تراکتور برابر سپاهان/  یورش علی منصور به محرم با سیستم ایتالیایی!

علیرضا منصوریان به مانند دو بازی قبلی خود از سیستم 2-5-3 برابر سپاهان استفاده خواهد کرد.

به گزارش “ورزش سه” تراکتور-سپاهان، نبردی جه همیشه حساس و جذاب است و خارج از طرفداران این دو تیم، افراد زیادی را پای تلویزیون نشانده و مجذوب این دیدار می‌کند. بی شک حساس ترین نبرد هفته سوم لیگ بیستم، در ورزشگاه یادگار امام تبریز است. علی منصور با تراکتوری که از دو بازی، دو امتیاز گرفته و به شدت تشنه برد است برابر سپاهانی قرار می‌گیرد که محرم نویدکیا را بالای سر می‌بیند و به دنبال کسب اولین امتیاز خارج از خانه خود است.

اما ترکیب تراکتور در این دیدار دستخوش تغییراتی می‌شود. آن هم به دلیل غیبت چهار بازیکن. مهدی تیکدری و محمد مسلمی پور کرونا گرفته‌اند و محمدرضا خانزاده و محمد خرم الحسینی مصدوم هستند.

علیرضا منصوریان طبق روال دو بازی قبلی خود، محمدرضا اخباری را درون دروازه قرار می‌دهد و حبیب فرعباسی نیمکت نشین او خواهد بود. با اعلام سرمربی تراکتور آن‌ها کماکان از سیستم ۲-۵-۳ استفاده خواهند. طبق این گفته میثم تیموری و وفا هخامنش مثل گذشته عناصر دفاعی تراکتور خواهند بود و هادی محمدی جایگزین خانزاده مصدوم می‌شود.

ترکیب احتمالی تراکتور برابر سپاهان/  یورش علی منصور به محرم با سیستم ایتالیایی!

یک خط جلوتر و در پست هافبک دفاعی نیز اکبر ایمانی و حمید بوحمدان انتخاب اصلی علیرضا منصوریان برابر سپاهان خواهند بود. هر چند که سعید مهری هم روی نیمکت حضور دارد و می‌تواند یکی از تعویض‌های اصلی کادر فنی تراکتور باشد. برای نفرات جلوی ایمانی و بوحمدان، دو احتمال وجود دارد. احتمال اول استفاده از اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی است؛ درست به مانند بازی با نساجی مازندران. اما غیبت مهدی تیکدری شاید باعث‌ شود که دژاگه یک خط جلو تر برود. در آن صورت احتمال فیکس بازی کردن سعید واسعی نیز وجود دارد و باید دید تصمیم نهایی منصوریان چیست.

در خط حمله نیز با بازگشت امین اسدی و آماده شدن عباس‌زاده، دست کادر فنی تراکتور بازتر از همیشه است. به احتمال فراوان همزاوی در کنار دژاگه قرار خواهد گرفت. هر چند که عباس‌زاده هم می‌تواند گزینه باشد در صورتی که دژاگه به پست اصلی خود یعنی هافبک بازگردد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا