9 خانه مددجویی کمیته امداد دامغان به ارزش 15 میلیارد ریال تحویل شد


9 خانه مددجویی کمیته امداد دامغان به ارزش 15 میلیارد ریال تحویل شد

سمنان-ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان گفت: امسال 9 واحد مسکن شهری و روستایی در این شهرستان به ارزش 15 میلیارد ریال تحویل مددجویان کمیته امداد شد.

حمیدرضا کشاورزیان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، گفت: یک باب منزل مسکونی شهری به مبلغ یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال در کنار آورده متقاضی، از طریق اعتبارهای کمیته امداد، وام قرض الحسنه و کمک خیران در سال گذشته خریداری و امسال به مددجو تحویل شد.

وی اضافه کرد: یک منزل مسکونی روستایی نیز سال گذشته از طریق اعتبارهای کمیته امداد، کمک خیران و طرح اکرام به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال خریداری و امسال به متقاضی تحویل شد.

وی اظهارداشت: هم‌اکنون ۲ منزل مسکونی روستایی در حال احداث است که تاکنون مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال از طریق اعتبارهای کمیته امداد و تسهیلات در این منزل هزینه شده است.

کشاورزیان تصریح کرد: در تلاشیم تا پایان سال جاری بتوانیم با همت خیران، ۲ باب منزل روستایی را تکمیل و تحویل نیازمندان دهیم.

خیران بخش امیرآباد پیشگام در طرح ساخت مسکن نیازمندان

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش امیرآباد هم در گفت و گو با ایرنا، بیان کرد: در سال‌های اخیر، خیران منطقه کمک قابل توجهی به ساخت مسکن ویژه جوانان و نیازمندان داشتند.

مهدی رومنانی اظهار داشت: ساختمان پنج واحدی سرای جوانان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال، امسال تحویل متقاضیان شد که تمام اعتبار آن توسط یکی از خیران بومی تامین شد.

وی ادامه داد: ۲ باب منزل مسکونی نیز با اعتبار ۲ میلیارد ریال با کمک ۸۰ درصدی خیران ساخته و تحویل شده است که یکی از منازل روستایی و دیگری در شهر امیریه بود.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش امیرآباد به اعطای تسهیلات ساخت مسکن اشاره کرد و گفت: چهار نفر از مددجویان متقاضی ساخت مسکن، امسال از کمک‌های کمیته امداد و تسهیلات ۴۰۰ میلیون ریالی بهره‌مند شدند که در حال ساخت خانه خود هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)