اخلاص در عمل ویژگی برجسته بسیج است


اخلاص در عمل ویژگی برجسته بسیج است

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: اخلاص در عمل و کار برای جلب رضایت خداوند ویژگی برجسته بسیج و عامل موفقیت این نهادی مرمی و انقلابی است.

سرهنگ پاسدار «محمد مهجوری» روز پنجشنبه در آئین بهره‌برداری از پایگاه مقاومت بسیج شهدای ناجا در اراک، افزود: روحیه از خودگذشتگی، شجاعت و حضور مخلصانه بسیجیان جان برکف اسلام زمینه پیروزی و موفقیت را برای انقلاب اسلامی در دوره های مختلف فراهم کرده است.

وی ادامه داد: در شرایطی که انقلاب اسلامی در بدو پیروزی به ظرفیتی برای تامین آرامش، امنیت و پشتیبانی از نیروهای انقلابی را داشت، فرمان تاسیس بسیج از سوی امام راحل صادر شد و تا کنون در تمام برنامه‌ها و مامویت‌های خود موفق بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک اضافه کرد: دشمنان در حیات ۴۲ ساله انقلاب اسلامی از هر فرصتی برای ضربه زدن به ارکان نظام اسلامی استفاده کردند که بخشی از توطئه‌های دشمنان توسط نیروی مردمی بسیج خنثی شده است.

سرهنگ مهجوری بیان کرد: در جریان مقابله با ویروس کرونا و کمک به آسیب دیدگان، بسیجیان خوش درخشیدند و این حرکت انقلابی در خصوص کمک مومنانه یک سیره ارزشمند و تاثیرگذار برای محرومان جامعه است.

۲۹ آبان تا پنجم آذرماه به عنوان هفته بسبج نامگذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !