وقوع زمین‌لرزه دوباره در مراوه‌تپه و چند خبر کوتاه از گلستان


وقوع زمین‌لرزه دوباره در مراوه‌تپه و چند خبر کوتاه از گلستان

گنبدکاووس - ایرنا - زمین‌لرزه‌ دوباره با قدرت 2.8 ریشتری در مراوه‌تپه، کشف 650 تن گندم احتکاری در کلاله، 9 کیلوگرم موادمخدر در گنبدکاووس و 185 فقره انواع سرقت در گلستان و تولید بیش از سه هزار و 600 تن گوشت مرغ در مینودشت از جمله اخبار کوتاه امروز پنجشنبه استان است.

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمین لرزه ۲.۸ ریشتر ساعت ۱۰:۰۶ صبح امروز در عمق پنج کیلومتری زمین در فاصله هفت کیلومتری مراوه‌تپه و ۳۶ کیلومتری گلیداغ این شهرستان و ۴۰ کیلومتری گرماب، خراسان شمالی رخ داد.

به گفته امانگلدی ضمیر فرماندار مراوه‌تپه تاکنون گزارشی از خسارت احتمالی این زمین لرزه ازسوی مردم این شهرستان مرزی دریافت نشده است.

**

هوشنگ محمودی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراوه‌تپه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: به‌دنبال زلزله ۴/۸ ریشتری شب گذشته این شهرستان، ۱۰ تیم‌ ارزیاب برای بررسی خسارات احتمالی در منطقه حضور دارند.

**

فرمانده انتظامی گلستان گفت: ماموران پلیس آگاهی کلاله با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل دپوی گندم احتکاری در این شهرستان شدند.

سرهنگ سعید دادگر بابیان اینکه در بازرسی از محل مورد نظر مقدار ۶۵۰ تن گندم و ۴۰ تن کود قاچاق به ارزش ۲۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کشف و انبار پلمب شد، افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

**

سرهنگ فرزاد تاجره جانشین فرمانده انتظامی گلستان نیز از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده سطح استان در مدت ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ۵۷ سارق حرفه‌ای دستگیر و به انجام ۱۸۲ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

**

به گفته سرهنگ محمود علی‌فر فرمانده انتظامی گنبدکاووس، ماموران انتظامی این شهرستان با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده موفق به کشف ۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر از پاتوق خرده فروشان و معتادان شدند.

**

مدیر جهاد کشاورزی مینودشت گفت: سه هزار و ۶۰۰ تن گوشت در هشت ماه گذشته توسط پرورش ‌دهندگان مرغ گوشتی شهرستان تولید و روانه بازار مصرف شده است.

حبیب‌اله زارع افزود: با توجه به مشکلاتی که در تهیه نهاده‌های دامی بعد از اعمال تحریم‌ها رخ داد، میزان جوجه ریزی در مدت یاد شده نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد کاهش یافت.

**

منصور طعنه گنبدی شهردار گنبدکاووس از خروج ۳۱ دستگاه تاکسی پیکان قدیمی از ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر خبرداد و گفت: تاکسی‌های جدید طی یک ماه آینده تحویل ناوگان حمل و نقل این شهر می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی