250 خودرو در یاسوج مشمول جریمه کرونا شدند


250 خودرو در یاسوج مشمول جریمه کرونا شدند

یاسوج - ایرنا - فرمانده انتظامی کهگیلویه وبوراحمد گفت: 250 خودروی غیربومی و بومی در مبادی ورودی و خروجی یاسوج، مرکز این استان به دلیل عدم توجه به محدودیت‌های منع تردد کرونایی، توسط ماموران پلیس جریمه شدند.

سرتیپ دوم کیقباد مصطفایی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه از اول آذر در راستای مصوبات ستاد مقابله با کرونا محدویت‌های ترافیکی در دست اجراست، اظهار داشت: در چهار روز اول اجرای این طرح، این تعداد خودرو مشمول جریمه پنج و ۱۰ میلیون ریالی شدند.

وی بیان کرد: همچنین در این مدت، چهار هزار و ۸۵۰ دستگاه خودرو نیز در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان تذکر شفاهی ماموران را دریافت کردند.

مصطفایی با اشاره به اینکه تردد در شهرستان‌های با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است گفت: همه وظیفه داریم در حد توان برای کمک به کادر درمانی و بیمارستانی و همچنین ارتقای سطح سلامت جامعه محدویت‌های کرونایی را رعایت کنیم.

وی اضافه کرد: هرگونه تردد در این مناطق با اعمال جرایم سختگیرانه همراه خواهد بود.

مصطفایی ادامه داد: بر اساس این طرح هرگونه تردد خودروهای بومی و غیر بومی درشهرستان‌های با وضعیت قرمز و نارنجی به صورت شبانه از ساعت ۹ شب تا چهار صبح کاملاً ممنوع است.

وی ورود به شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی را برای پلاک های غیر بومی ممنوع اعلام کرد و گفت: افرادی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان را دارند باید از مسیرهای کمربندی و مسیرهای که در رابطه با تردد تعیین شده عبور کنند تا مشمول اعمال قانون و جریمه نشوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش