توزیع 7 هزار بسته معیشتی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد


توزیع 7 هزار بسته معیشتی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

شهرکرد- ایرنا- همزمان با آخرین روز از هفته بسیج، مرحله چهارم کمک مومنانه و مواسات با ارسال و توزیع هفت هزار بسته معیشتی در چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه آغاز شد.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ارزش کل بسته‌های معیشتی بیش از ۴۲ میلیارد ریال است، گفت: ارزش هر بسته ‌معیشتی بیش از ۶ میلیون ریال است که شامل ۱۴ قلم مواد غذایی از جمله برنج، تن ماهی، لوبیا، نخود، رب گوجه، عدس، سویا و روغن است.

سردار علی محمد اکبری روز پنجشنبه در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی افزود: از ابتدای شیوع کرونا و اجرای طرح مواسات و کمک مومنانه در استان ۷۵۰ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی با همت خیران جمع‌آوری ۲۰۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی تهیه و بین خانواده‌های نیازمند، آسیب‌دیدگان کرونایی، مددجویان زیرپوشش نهادهای حمایتی استان توزیع شده است.

دبیر قرارگاه مواسات و کمک مومنانه چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت قرارگاه کمک مومنانه و همچنین قرارگاه جهادی امام رضا(ع) گفت:۵۰ سری جهیزیه برای کمک به زوج‌های نیازمند به ارزش هر سری جهیزیه ۱۴۰ میلیون یرال تهیه و توزیع شد.

اکبری افزود: جهیزیه‌ها شامل پنج قلم وسیله ضروری زندگی از جمله اجاق گاز، ظروف آشپزخانه، فروش، یخچال است و اجرای طرح کمک مومنانه و مواسات با همت خیران و مردم نیکوکار استان ادامه‌دار و مستمر خواهد بود تا بتوان مشکلات معیشتی خانوارهای نیازمند و آسیب دیده رفع شود.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید ۱۹ شده است، بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

۳۰ آبان ماه تا ۶ آذرماه به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی