97 درصد مردم آذربایجان‌غربی، محدودیت‌های ترافیکی را رعایت می‌کنند


97 درصد مردم آذربایجان‌غربی، محدودیت‌های ترافیکی را رعایت می‌کنند

ارومیه- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ۹۷ درصد مردم استان، محدودیت های شبانه را رعایت کرده اند که این امر، نشان دهنده اهتمام ویژه مردم برای مقابله با...

ارومیه- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ۹۷ درصد مردم استان، محدودیت های شبانه را رعایت کرده اند که این امر، نشان دهنده اهتمام ویژه مردم برای مقابله با کروناست.

سرهنگ عباس فرمانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تنها سه درصد از مردم، این محدودیت ها را رعایت نکرده اند که آن هم در برخی موارد، به علت نیاز اضطراری به تردد در ساعات شب بود.

وی اضافه کرد: از شهروندان انتظار داریم تا رعایت این محدودیت ها را همچنان در دستور کار خود قرار دهند تا شاهد روند بهتری در کاهش شیوع بیماری کووید ۱۹ در استان باشیم.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: ماموران پلیس در همه نقاط استان به صورت مستمر حضور دارند و در صورت رعایت نکردن محدودیت ها، ضمن ارشاد و تذکر، جریمه های لازم را نیز اعمال می کنند.

به گزارش ایرنا، محدودیت های کرونایی از اول آذرماه جاری در آذربایجان غربی اجرایی شده که در قالب آن، تردد شبانه از ساعت 9 شب تا 4 صبح ممنوع شده است.

10 شهر آذربایجان غربی در وضعیت قرمز و هفت شهر در وضعیت نارنجی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...