دیگو سیمئونه: ممکن نیست مارادونا بمیرد!


دیگو سیمئونه: ممکن نیست مارادونا بمیرد!

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید مصاحبه ای احساسی در مورد مارادونا داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، سالهای ابتدایی حضور دیگو سیمئونه در ترکیب تیم ملی آرژانتین با روزهای پایانی مارادونا در ترکیب آلبی سلسته همراه بود و این دو در جام جهنانی 1994 با یکدیگر همبازی بودند. حالا دیگو سیمئونه مدعی شد نمی تواند درگذشت مارادونا را باور کند و از نظر او این اسطوره برای همیشه زنده است.

دیگو سیمئونه: ممکن نیست مارادونا بمیرد!

دیگو سیمئونه گفت: "دشوار است. وقتی تلفنی با شما تماس گرفته و به می گویند که دیگو از دنیا رفته است، با خود فکر می کنید ممکن نیست دیگو بمیرد. افسانه ما را ترک می کند، یک آرژانتینی عصیانگر که همیشه با تمام جوانب مثبت و منفی خود در حال مبارزه و حرکت رو به جلو بود. با نگاه کردن به بازی مارادونا بود که از تماشای فوتبال هیجان زده می شدیم.

وقتی جوان بودم راهی سویا شدم و مارادونا استقبال فوق العاده ای از من داشت. وقتی به شما می گویند مارادونا فوت کرده، با خود می گوید این اتفاق رخ نداده، او همیشه ماندگار است و دوباره پیدایش می شود. اما مارادونا این بار نتوانست، البته او همیشه در کنار ما خواهد بود، به خصوص با ما آرژانتینی ها. فقدان مارادونا غم و اندوه فراوانی برای ما به ارمغان آورده و با نهایت درد و غم در کنار خانواده اش خواهم بود."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس