بنیاد مستضعفان 50 هزار بسته معیشتی در سیستان‌وبلوچستان توزیع کرد


بنیاد مستضعفان 50 هزار بسته معیشتی در سیستان‌وبلوچستان توزیع کرد

زاهدان- ایرنا- مدیرکل بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان گفت: این نهاد با همراهی گروه‌های مردمی و جهادی در ماه‌های اخیر و در پی شیوع ویروس کرونا بیش‌از 50 هزار سبد معیشتی میان اقشار محروم و آسیب دیده این استان توزیع کرده است.

آرشام هنرکار روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از روند توزیع سبدهای معیشتی اهدایی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به حاشیه‌نشینان زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: توزیع سبدهای معیشتی با استفاده از توان و ظرفیت ویژه گروه‌های مردمی و جهادی استان انجام شده است.

وی بیان کرد: هم‌اینک توزیع ۲ هزار سبد غذایی اهدایی بنیاد مستضعفان به ارزش افزون‌بر ۶۰۰ میلیون تومان توسط گروه‌های مردمی و جهادی در حاشیه شهر زاهدان در حال انجام است و با برنامه‌ریزی قبلی انجام شده این گروه‌ها اطلاعات کامل مردم را در سامانه‌ای جامع ثبت می‌کنند تا بانک اطلاعاتی جامعی باشد برای هدفمند کردن اقدامات هر خیر یا مجموعه حمایتی که در آینده قصد حضور و خدمت‌رسانی در این نقاط را دارد.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان گفت: بنیاد نهاد در راستای رسالت رسیدگی با اقشار مستضف بلافاصله پس از شیوع کرونا با اخذ مجوز از رهبر معظم انقلاب جهت کمک به محرومان ورود کرده و تاکنون میلیاردها تومان در این راستا هزینه کرده است.

وی توزیع هشت هزار سبد غذایی در زاهدان، ۱۲ هزار سبد در چابهار، هفت هزار سبد در زهک، هفت هزار سبد در قصرقند، چهار هزار سبد در دلگان، سه هزار سبد در هامون، چهار هزار سبد در سیب و سوران، ۶ هزار سبد در سرباز و یکهزار سبد غذایی در زابل را تنها بخشی خدمات بنیاد مستضعفان در سیستان‌وبلوچستان عنوان کرد.

هنرکار با بیان اینکه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و حتی فاقدان شناسنامه سیستان‌وبلوچستان در ماه‌های اخیر از خدمات حمایتی بنیاد مستضعفان بهره‌مند شده‌اند، افزود: البته با توجه به محرومیت این استان و شرایط بد معیشتی حاکم بر جامعه قطعا خدمات بنیاد پاسخگوی نیاز مردم محروم نیست اما این نهاد انقلابی به دستور رهبر معظم انقلاب با همه توان پای کار آمده تا در حد توان بتواند به رسالت خود جامه عمل بپوشاند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا