گروه‌های شغلی رده یک کرونا شهرستان اراک رصد می‌شوند


گروه‌های شغلی رده یک کرونا شهرستان اراک رصد می‌شوند

اراک - ایرنا - فرماندار اراک گفت: گروه‌های شغلی رده یک در قالب نظام طبقه‌بندی فعالیت ایام کرونا در شهرستان اراک از سوی تیم‌های بازرسی رصد مستمر می‌شوند.

«حسین بختیاری» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: گروه‌های شغلی رده یک در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی شامل ۲۲ عنوان کسب و کار بوده که فعالیت بیشتر آن‌ها در حوزه ارزاق عمومی است.

وی بیان کرد: فعالیت گروه‌های شغلی رده یک در اجرای این طرح منوط به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است و اگر شاغلان این بخش کم توجهی و یا بی توجهی نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داشته باشند نسبت به مهر و موم واحد مذکور اقدام می‌شود.

فرماندار اراک ادامه داد: تیم های بازرسی و تشکل‌های مردم نهاد شهرستان اراک در راستای بازرسی مشاغل گروه گروه یک کرونا آموزش‌های لازم را به متصدیان این مشاغل ارایه می‌دهند.

بختیاری اظهار داشت: همکاری مردم از ابتدای آذرماه جاری تاکنون در راستای اجرای محدودیت‌های شدید کرونا مطلوب بوده اما هنوز هم افرادی هستند که نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهمال دارند و انتظار است این افراد برای حفظ جان و سلامتی خود، خانواده، عزیزان و جامعه، نسبت به این ویروس پرخطر حساس شوند و موراد لازم را رعایت کنند.

وی عنوان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و اصناف به‌طور میانگین به ۸۵ درصد رسیده است که این همکاری جای تقدیر دارد.

۶۸۰ هزار نفر در شهرستان اراک زندگی می‌کنند و نخستین مورد مثبت ویروس کرونا در این منطقه، اول اسفندماه پارسال پس از قم به ثبت رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر