مطبوعات پنجشنبه شیراز و سخن از واکسن کرونا و تاکسی هوایی


مطبوعات پنجشنبه شیراز و سخن از واکسن کرونا و تاکسی هوایی

شیراز- ایرنا- روزنامه‌های شیراز، در ششمین روز هفته و ششمین روز از آذرماه به انتشار مطالب مختلفی در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی پرداختند.

روزنامه تماشا در صفحه نخست خود به انعکاس سخنان وزیر بهداشت در خصوص خرید ۴۲ میلیون دوز واکسن کرونا از شرکت‌های داروسازی خارجی پرداخته است.
این روزنامه همچنین در صفحه نخست خود، سخنان رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس درباره روند نظارت بر فعالیت صنوف را درج کرده است.
روزنامه طلوع نیز در صفحه نخست خود با تیتر ‘دشمن اگر مستی کند و راهش کج شود، ضربتی توفانی دریافت می‌کند’ به انعکاس پیام امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش پرداخته است.
جلسه مشترک ویدیو کنفرانس وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با استاندار فارس، فارس صاحب تاکسی هوایی می‌شود و افت ۲۰ تا ۳۰ درصدی قیمت خودرو در ۲۰ روز گذشته از دیگر مطالبی است که این روزنامه برای صفحه نخست خود برگزیده است.
روزنامه عصر مردم نیز در صفحه نخست خود به بیان نظر سخنگوی شورای شهر شیراز در مورد پروژه زیرگذر سه راه هفت‌تنان این شهر و همچنین پیام فرمانده کل ارتش به مناسبت روز نیروی هوایی ارتش پرداخته است.
روزنامه خبر جنوب تیترهای صفحه نخست خود را به پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، توقف صدور ویزا برای ایرانیان از سوی امارات و عزای عمومی سه روزه در آرژانتین برای اسطوره فوتبال اختصاص داده است.
روزنامه شیرازنوین، پیام رهبر معظم انقلاب به مناسب سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، سخنان نماینده شیراز و زرقان در مجلس، درگذشت مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین و گزارش بررسی وضعیت ظرفیت ریلی فارس را برای درج در صفحه نخست خود برگزیده است.
روزنامه سبحان، در این شماره ضمن انتشار گزارش جانشین استاندار فارس در ستاد استانی کرونا در زمینه روند اجرای طرح جامع هوشمند محدودیت‌های کرونایی، مطالبی را نیز از استاندار فارس، امام جمعه شیراز، معاون اقتصادی استانداری و شهردار شیراز در صفحه نخست خود آورده است.
روزنامه افسانه نیز با تیترهایی همچون فارس آماده باران می‌شود، شمارش معکوس یکساله برای پایان کرونا، آینده مبهم بازار خودرو و ۲ روی سکه ازدواج در عصر کرونا بر روی دکه‌ها قرار گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق