اینجا آخر داستان است/انتشار نسخه روز تعطیل روزنامه خبرجنوب


اینجا آخر داستان است/انتشار نسخه روز تعطیل روزنامه  خبرجنوب

«وضعیت بهداشت در این زندانها بسیار وخیم است و بسیاری از خستگی، التهاب وعفونت، پاهای خسته خود را از دست می‌دهند. با زندانیان مانند حیوان رفتار می‌شود. زندان‌هایی که اغلب هیچ سلولی ندارند و زندانیان چاره‌ای جز خوابیدن در حالت نشسته و گاهی حتی ایستاده ندارند».

به گزارش خبرآنلاین پرونده شماره جدید «خبرجنوب تعطیلات» به مخوف‌ترین زندان‌های جهان اختصاص دارد؛ پرونده‌ای با عنوان« کابوس‌ زده‌ها».
«خبرجنوب تعطیلات» در بیست‌ وششمین شماره خود همچنین به بهانه روز نیروی دریایی به عملیات مروارید و حماسه پیکان پرداخته است.
از دیگر مطالب مهم این شماره که فردا جمعه منتشر می‌شود می‌توان به ملکه دوم ادبیات پلیسی، تردیدهای هری کین،گاهی چو آب/ گاهی چو آتش(همراه با حمید مصدق؛ حقوقدانی که عاشق شعر بود)، شهر محبوب فرانسوی آلمانی، آقای قیچی برگردون، پنبه معجزه‌ گر و کودکی کردن در آپارتمان اشاره کرد.
لازم به یادآوری است که اولین شماره «خبرجنوب تعطیلات» جمعه سوم مرداد 1399 با رویکردی خواندنی و ارائه مطالب در زمینه‌های تاریخی، علمی، دانستنی، ورزشی، موسیقی، سرگرمی و سینمایی منتشر شد تا پس از این، روزنامه «خبرجنوب» در اقدامی منحصر به فرد و به پاس همراهی مخاطبان پرشمار خود طی42 سال گذشته، در تمامی روزهای جمعه و تعطیلات رسمی نیز در کنار علاقه‌مندانش باشد.

کد خبر 1459768

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...