پنج طرح عمرانی در پایگاه چهارم شکاری دزفول بهره برداری شد


پنج طرح عمرانی در پایگاه چهارم شکاری دزفول بهره برداری شد

دزفول- ایرنا- پنج طرح عمرانی روز پنجشنبه در پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، فرمانده پایگاه شکاری وحدتی دزفول در آیین افتتاح این طرح ها در ورودی پایگاه گفت: این طرح ها باهمکاری معاونت پشتیبانی، تاسیسات، بازسازی، جهاد خودکفایی و شهرداری پایگاه و همدلی و همراهی ارگانهای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات در طول مدت ۶ ماه کار شبانه روزی به مرحله بهره برداری رسیدند.
امیر سرتیپ دوم خلبان بهمن بهمرد افزود: این طرح‌ها شامل نیروگاه ۵۰ سیکل برق مستقل پایگاه جهت استفاده در مواقع اضطراری و قطعی برق پس از ۲۰سال استهلاک کامل، بازسازی کامل ساختمان های اداری معاونت عملیات، اورهال، تجهیزات پروازی خلبانان و همچنین سردر ورودی اصلی این پایگاه بودند که به صورت همزمان توسط متخصصان و مهندسان این پایگاه به پایان رسیده و بهره برداری شدند.
وی با بیان اینکه برنامه های تاکتیکی عملیاتی پایگاه در راستای فرآیند شادابی و نشاط کارکنان انجام می‌شوند، ادامه داد: زیباسازی محیط کار کارکنان و خانواده های آنان از جمله این موارد است و این مهم همواره مورد تاکید فرماندهی نیروی هوایی قرار دارد.

امیر بهمرد بیان کرد: ورودی پیشین پایگاه شکاری وحدتی بدلیل شرایط خاص آب و هوایی منطقه پوسیده شده بود و برابر گزارش مهندسان و متخصصان این پایگاه کاملا نا ایمن و مخاطره آمیز بود لذا بازسازی شد.

وی افزود: این طرح‌های عمرانی با اعتبارات داخلی این یگان و توسط امکانات موجود در پایگاه اجرا شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات