فعالیت 640 وزشکار هرمزگان در رشته تنیس روی میز


فعالیت 640 وزشکار هرمزگان در رشته تنیس روی میز

بندرعباس- ایرنا- دبیر هیات تنیس روی میز هرمزگان گفت: تعداد 640 ورزشکار سازمان یافته مرد و زن این استان در رشته تنیس روی میز فعالیت دارند.

سعید مظفری روز پنجشنبه در گفت و گوبا ایرنا افزود: هم اکنون این ورزشکاران در شهرستان‌های بندرعباس، میناب، رودان، قشم، بندرخمیر و بستک فعالیت رسمی دارند و این هیات بنادارد در تمام شهرهای استان این رشته را گسترش دهد.

وی در خصوص وضعیت تنیس روی میز هرمزگان اظهار کرد: تنیس روی میز استان هم اکنون از وضعیت خوبی برخوردار است و باتلاش تمامی اعضا سعی داریم شرایط آن را بهتر از قبل تغییر دهیم.

دبیر هیات تنیس روی میز هرمزگان اظهارداشت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا تمام برنامه‌های مربوط به تنیس روی میز در استان تحت تاثیر قرار گرفت و برنامه‌ها به صورت آنلاین درحال برگزاری است.

مظفری یادآورشد: پس از وقفه‌ی کوتاهی که در روند توسعه ورزش تنیس روی میز هرمزگان ایجاد شد، با روی کار آمدن «صالح محمدپور» رییس هیات استان این رشته ورزشی در مسیر خوبی قرار گرفته است واعتقاد دارم آینده خوبی درانتظار این رشته است.

این مسوول ورزشی یادآورشد: از اقداماتی که هیات تنیس روی میز استان هرمزگان بعداز انتخاب محمد پور رییس هیات تنیس روی میز استان درسال گذشته صورت گرفت، تفاهم نامه رسمی با معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش هرمزگان بود که استعدادیابی، آموزش و بهره گیری از فضای آموزش مدارس مهم ترین هدف این طرح بود.

وی گفت: در بخش بانوان نیز با روی کارآمدن « سهرابی» به عنوان نایب رییس هیات تنیس هرمزگان تحول خوبی صورت گرفته و امیدواریم دراین بخش نیز شاهد پیشرفت بانوان باشیم.

دبیرهیات تنیس روی میز هرمزگان اظهارداشت: تقویت رده سنی پایه در این رشته ورزشی مهم‌ترین اولویت این هیات است که اگر ویروس کرونا مسابقه کشوری را لغو نمی‌کرد امسال در این رده شرکت می‌کردیم.

مظفری برگزاری کلاس‌های آموزشی را از دیگر اولویت‌های هیات تنیس روی میز هرمزگان عنوان کرد وگفت: اعتقاد داریم آموزش به پیشرفت تنیس روی میز استان کمک بسیاری خواهدداشت و در همین آذرماه کلاس مربیگری درجه ۲ آنلاین با همکاری واحد آموزش برگزارمی‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه هیات تنیس روی میز هرمزگان توجه ویژه‌ای به پرورش قهرمانی دارد، اظهارداشت: «سارینا مرادی» در رده سنی نوجوانان از این استان به اردوی تیم ملی تنیس روی میز دعوت شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس