اصناف خمین در رعایت محدودیت‌های کرونا نمره قبولی دارند


اصناف خمین در رعایت محدودیت‌های کرونا نمره قبولی دارند

خمین - ایرنا - فرماندار خمین گفت: اصناف، کسبه، بازاریان این شهرستان در اعمال محدودیت‌های جدید کرونا که از اول آذرماه جاری کلید خورده، نمره قابل قبولی گرفته‌اند.

« احمد طهرانی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در بازدیدهای مستمر میدانی از سطح شهر خمین همدلی و همراهی مردم به‌ویژه صاحبان صنوفدر تعطیلی محل کسب و رعایت پروتکل‌ها بالا است و بدون نیاز به اجرای طرح‌های مقابله‌ای تکالیف ابلاغی و رعایت موازین بهداشتی در دست انجام است.
وی اظهار داشت: استان مرکزی و خمین از نظر شیوع بیماری کرونا در شرایط بحرانی قرار دارد و راه برون رفت از وضعیت کنونی رفتار مسئولانه بهداشتی است و از آنجایی که بدون همراهی مردم هیچ‌گونه محدودیت و پروتکلی به نتیجه نخواهد رسید، همراهی ‌اصناف و بازاریان شهرستان در تعطیلی واحدهای صنفی در این شرایط سخت اقتصادی و همکاری با ستاد مدیریت بیماری کرونا قابل تقدیر است.
فرماندار خمین اضافه کرد: فعالیت روزانه تیم‌های بازرسی و نظارت‌ شهری جدی است و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی، طبق قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

طهرانی با اشاره به آغاز اجرای طرح شهید سردار سلیمانی اظهار داشت: در این طرح مقابله با کرونا محله‌محور و خانه‌محور می‌شود و اقدامات اولیه آن با کمک سپاه و بسیج و بهداشت و درمان در شهرستان انجام شده است.

بنا به اخرین آمار ارایه شده وزارت بهداشت و درمان تا چهارم آذر ماه جاری ۱۳ هزار و ۷۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده است که دو هزار و ۸۰۱ نفر از آنان خدمات بستری دریافت کرده‌اند.

تاکنون ۸۸۰ هزار و ۵۴۲ نفر از هموطنان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام