کودکی که پس از سقوط از طبقه 13 یک ساختمان زنده ماند!


کودکی که پس از سقوط از طبقه 13 یک ساختمان زنده ماند!

کودک خردسال چینی که پس از سقوط روی حفاظ فلزی بالکن یکی از طبقات در ارتفاع 37 متری فرود آمده بود نجات یافت.

کودکی که پس از سقوط از طبقه 13 یک ساختمان زنده ماند!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کودک خردسال چینی که از بالکن طبقه ۱۳ یک ساختمان به پایین سقوط کرده بود با خوش شانسی محض از مرگ گریخت. این کودک که پس از سقوط روی حفاظ ضد سرقت یکی از طبقات پایین فرود آمده بود با هوشیاری یکی از همسایگان نجات یافت.

این همسایه کودک را در ارتفاع ۳۷ متری در حالی که پشت حفاظ آهنی آویزان بود تا رسیدن ماموران آتشنشان نگه داشت. این اتفاق یکشنبه شب ۲۲ نوامبر و در شهر «هِفِئی» مرکز استان آنهویی در شرق چین رخ داد.

بیشتر بخوانید

نجات معجزه آسای مرد غرق شده در سیلاب‌ های ینبع + فیلم

بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین در زمان وقوع حادثه این کودک تنها در خانه حضور داشت. بنا به این گزارش، پدر کودک در حالی که پسرش خوابیده بود برای دقایقی خانه را ترک کرده بود. اما این کودک پس از برخاستن از خواب به سمت بالکن رفته و سپس از آنجا به پایین سقوط کرد. خوشبختانه این کودک درست در طبقه پایین و روی حفاظ آهنی فرود آمد.

پدر کودک پس از بازگشت به آپارتمان با صحنه آویزان شدن پسرش از طبقه ۱۲ روبه رو شد. بلافاصله یکی از همسایگان با پلیس تماس گرفت و آتشنشانان نیز برای نجات کودک در محل حادثه حاضر شدند. در ویدئویی که منتشر شده است لحظه نجات کودک توسط ماموران آتشنشان را نشان می‌دهد. در این حادثه به کودک آسیبی وارد نشد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید