هیتمن 3 در کنسول های نسل آینده به صورت 4K اجرا می شود


هیتمن 3 در کنسول های نسل آینده به صورت 4K اجرا می شود

شرکت IO Interactive اعلام کرد هیتمن 3 با کیفیت 4K و شصت فریم بر ثانیه روی کنسول های نسل آینده اجرا خواهد شد.

هیتمن 3 در کنسول های نسل آینده به صورت 4K اجرا می شود

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان هیتمن ۳ اکنون در دست توسعه قرار دارد تا شرکت سازنده بتواند قابلیت‌های ردیابی اشعه نور را برای نسخه رایانه‌های شخصی این بازی فراهم سازد. این نسخه قرار شده تا در سال آینده عرضه شود و به دست بازیکنان برسد. اکنون بر اساس اطلاعات منتشر شده خریداران کنسول‌های نسل آینده نیز از بروزرسانی‌های مناسبی در بازی هیتمن ۳ برخوردار خواهند شد.

طبق این اطلاعات شرکت IO Interactive سعی دارد کیفیت اجرای بازی هیتمن ۳ را در کنسول‌های نسل آینده به 4K با شصت فریم بر ثانیه برساند. این عنوان همچنین از HDR بر روی کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس پشتیبانی می‌کند. این اطلاعات در حین توضیح ویژگی‌های مرحله جدید بازی مطرح شد. این مرحله که Chongqing نام دارد در محله چینی‌ها به وقوع می‌پیوندد و کاربر در یک خیابان پر از مغازه‌های مختلف با چراغ‌های نئونی قرار دارد.

هیتمن 3 در کنسول های نسل آینده به صورت 4K اجرا می شود

بیشتر بخوانید

تهیه نسخه PS4 هیتمن ۳ برای تجربه VR روی PS5 اجباری است

ویژگی‌های موتور بازی‌سازی قدرتمند Glacier

گفته می‌شود موتور Glacier که ساخت بازی هیتمن ۳ را بر عهده دارد می‌تواند ۳۰۰ شخصیت غیر قابل کنترل را در یک مکان عمومی قرار دهد و از آن‌ها رندر بگیرد. این موتور قدرتمند قطرات باران را به خوبی شبیه‌سازی می‌کند و تاثیرات آن را بر روی لباس افراد به صورت طبیعی نشان می‌دهد.

شرکت IO Interactive اظهار داشته که مکان‌های مختلف در نسخه‌های پیشین این بازی نیز از بازسازی توسط موتور جدید برخوردار خواهند شد تا به این صورت دنیای بازی هیتمن تکمیل شود و شکلی کامل داشته باشد. بر اساس اطلاعات منتشر شده این عنوان مورد انتظار در تاریخ ۲۰ ژانویه سال ۲۰۲۱ برای کنسول‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و گوگل استادیا عرضه خواهد شد. کاربران در این بازی همچنین تجربه انجام ماموریت در دوبی و انگلیس را نیز خواهند داشت که بازیکنان را به چالش‌های بسیاری دعوت می‌کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)