6 طرح محرومیت‌زدایی در اشنویه افتتاح شد


6 طرح محرومیت‌زدایی در اشنویه افتتاح شد

مهاباد-ایرنا- 6 طرح محرومیت‌زدایی به مناسبت پنجم آذرماه سالروز تاسیس بسیج مستضعفین، توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روستاهای گلاز ، بالاگیر و سرگیز اشنویه افتتاح شد.

فرمانده سپاه اشنویه روز چهارشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: چهار دهنه پل در روستای "گلاز"، کانال کشاورزی روستای "بالاگیر" و تعمیر و بازسازی مدرسه "سرگیز" امروز در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

سرهنگ پاسدار علی حسینی افزود: در مجموع برای این طرح‌های عمرانی یک میلیارد ریال از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهدا تامین و هزینه شده است.

وی اضافه کرد: ۲۵ برنامه فرهنگی و اجتماعی گرامیداشت هفته بسیج در این شهرستان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با سرایت ویروس کرونا و حمایت از آسیب‌دیدگان برگزار شد.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه مجازی از دستاوردها و فعالیت‌های بسیج، تقدیر از مدافعان سلامت و خانواده‌های شهدای سلامت، استفاده از ظرفیت و پتانسیل بسیج جهت طرح ازدواج آسان، برگزاری میز خدمت از جمله برنامه‌های اصلی در این ایام بوده است.

فرمانده سپاه اشنویه با اشاره به ادامه کمک های مومنانه در هفته بسیج افزود: تاکنون چهار هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی با هزینه بیش از ۲۰ میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع شده‌است.

وی افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا با همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جهت رفع نیازها ۱۴ هزار عدد ماسک نیز تولید و بین شهروندان توزیع شده‌است.

از ۳۰ آبان تا ۶ آذرماه در تقویم به نام هفته گرامیداشت بسیج نامگذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص